Bakke-kørsel fra Shell/Mc-D i Køge?
Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-08-02 22:26

Mødes folk på dette sted for at køre sammen til Alex Brask-Thomsensgade,
sorry, Nørrebrogade på mandag? I givet fald på hvilket tidspunkt?

--
Jørgen

Fra : Bøge

Dato : 25-08-02 13:29

On Sat, 24 Aug 2002 23:26:17 +0200, "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk>
wrote:

>Mødes folk på dette sted for at køre sammen til Alex Brask-Thomsensgade,
>sorry, Nørrebrogade på mandag? I givet fald på hvilket tidspunkt?

Hjemløse mc mødes på Køge torv kl 16,00, der er alle velkommen til at
komme og følges med os til Nørrebrogade.

Mvh Bøge.

www.hjemloese-mc.subnet.dk/

Fra : Niels S.

Dato : 26-08-02 08:01

Jørgen Winther skrev

> Mødes folk på dette sted for at køre sammen til Alex Brask-Thomsensgade,
> sorry, Nørrebrogade på mandag? I givet fald på hvilket tidspunkt?

Hej Jørgen.

De fleste af dem der plejer at møde op v. McD/Køge på søndage kommer
nordfra, hvorfor stedet ikke er egnet til netop denne dag.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jørgen Winther

Dato : 26-08-02 08:36

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> De fleste af dem der plejer at møde op v. McD/Køge på søndage kommer
> nordfra, hvorfor stedet ikke er egnet til netop denne dag.

God pointe! (bortset fra, at jeg jo også kommer nordfra, og slet ikke havde
overvejet, at dét kunne være et problem!).

Nå, men alle veje fører jo til Nørrebro, så jeg finder da bare på noget
andet

--
Jørgen
Triumph Trophy 1200 - Til salg!

Fra : Niels S.

Dato : 26-08-02 09:00

Jørgen Winther skrev

> God pointe! (bortset fra, at jeg jo også kommer nordfra, og slet ikke
havde
> overvejet, at dét kunne være et problem!).

Problem og problem - det er blot de færreste københavnere man kan lokke til
Køge for at køre til Bakken

Jeg har forresten meldt mig ind i Skjoldenæsholm og starter på
regelundervisningen i morgen, og så skal der flyttes noget græs bagefter

Fra : Jørgen Winther

Dato : 26-08-02 12:08

> Problem og problem - det er blot de færreste københavnere man kan lokke
til
> Køge for at køre til Bakken

Nej, de københavnere kan man da heller aldrig lokke med på noget

> Jeg har forresten meldt mig ind i Skjoldenæsholm og starter på
> regelundervisningen i morgen, og så skal der flyttes noget græs bagefter

Det skal nok blive godt - og reglerne er ikke så svære at lære, især ikke
hvis man samtidigt lige prøver i praksis (I har vel også nogle
begyndermatcher?).