afgift tilbage ved eksport !?
Fra : Morten Juel

Dato : 24-08-02 21:49

Her var for et stykke tid siden noget om en ændret lov så man kunne få
afgiften tilbage på MC'er det blev eksporteret.. er der nogle der har et
link ?? jeg har søgt tilbage i gruppen, google og kandu.dk uden held ;o((

er der en der kan hjælpe mig her ?

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-08-02 22:04

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> Her var for et stykke tid siden noget om en ændret lov så man kunne få
> afgiften tilbage på MC'er det blev eksporteret.. er der nogle der har et
> link ?? jeg har søgt tilbage i gruppen, google og kandu.dk uden held ;o((

Du udfylder bare en forhåndsvurderingsblanket, som ved import (den nye
model), og den afleverer du til Told & Skat med et depositum.

www.toldskat.dk kan du givetvis finde flere informationer.

--
Jørgen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-08-02 22:09

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message
> [...] og den afleverer du til Told & Skat med et depositum.

Sorry, det er et gebyr!

--
Jørgen

Fra : T.T.Toft

Dato : 24-08-02 22:04

Se på
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.asp?mode=2&o_id=152956&ov_id=200146
og læg mærke til, at afgiftsbeløb på motorcykler først returneres når det
udgør mere end kr. 4.000,00.

M.v.h.
Thomas Toft

Fra : Morten Juel

Dato : 24-08-02 22:34

Mange tak )

deres hjemmeside er sq umulig at finde rundt i ) så tak igen )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : Morten Juel

Dato : 24-08-02 22:53

argh der er jo fire sider der er ens.. jeg udfylder den første tror jeg )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : wheeler

Dato : 25-08-02 16:10

> argh der er jo fire sider der er ens.. jeg udfylder den første tror jeg
)

Eksport???
Har du helt opgivet at sælge kawaen indenlands...Nu kan jeg jo se du har
fået ændret "salgs-teksten"...Jeg ville som sagt gerne tage imod den mod at
jeg fik de 20K??

Tror du der er de 4K tilbage i den i regafgift?

> --
> Mvh
> Morten
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Wheeler>

Fra : Morten Juel

Dato : 25-08-02 16:46

> [...]
at
> jeg fik de 20K??
>
> Tror du der er de 4K tilbage i den i regafgift?

jeg er slet ikke med på hvad du mener ?!?!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 21000,- !**

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-08-02 18:15

> jeg er slet ikke med på hvad du mener ?!?!

det skal du ikke være ked af morten, du er ikke den eneste

-
Morten Dahl

Fra : wheeler

Dato : 25-08-02 19:45

"Morten Dahl" <news@FJERNmekasign.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> det skal du ikke være ked af morten, du er ikke den eneste
>
> -
> Morten Dahl

Det tror fanden....
> Sorry .- fik blandet er par navne, priser mv. sammen ;-((

Wheeler