Fælleskørsel til Karoline i morgen ??
Fra : Niller

Dato : 24-08-02 17:18

Hej alle

Hvor mange sjællændere (herfra) møder op på Karoline i morgen ??

Jeg tænkte om det ville være en god ide at følges ad ?

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-08-02 22:24

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Hvor mange sjællændere (herfra) møder op på Karoline i morgen ??
>
> Jeg tænkte om det ville være en god ide at følges ad ?

Jeg kører derover ,Jeg tager den hurtigste vej derover, altså motorvejen,
hele vejen, også over Fyn, med hastigheder mellem 120 og 130, vil du køre
hurtigere, ja, så ses vi bare derovre
Jeg stater fra Shell/McD i krydset Københavnsvej / Værftsvej lige
nord for Køge - med afgang kl. 11.00. / 11.15

Kommer du fra nord kan du tage Gl.Køgelandevej helt inde fra Toftegårds
Plads eller Køgebugt motorvejen og så dreje fra ved afkørsel 32 ( Ølby) så
er det bare at dreje til venstre over motorvejen, og ned / hen mod Gl.
Køgelandevej / Københavnsvej, så kommer man lige til Shell/McD.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niller

Dato : 24-08-02 23:53

> [...]
> er det bare at dreje til venstre over motorvejen, og ned / hen mod Gl.
> Køgelandevej / Københavnsvej, så kommer man lige til Shell/McD.

Hej Dennis

Jeg kommer fra Ringsted

Så jeg støder til ved frakørsel 36, Ringsted Nord.

Jeg satser på at du er der ca. 15 min. efter din afgang.

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-02 08:01

> Hej Dennis
>
> Jeg kommer fra Ringsted
>
> Så jeg støder til ved frakørsel 36, Ringsted Nord.
>
> Jeg satser på at du er der ca. 15 min. efter din afgang.

Hej Niels.

Jeps , så når du ser en sort fuldkåbet XJ 600 S, med en ordentligt klump
kød på ja ,så er det mig / os ( ved ikke om Niels fra gruppen , sort vfr
800, også kommer med )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niller

Dato : 25-08-02 08:36

> Jeps , så når du ser en sort fuldkåbet XJ 600 S, med en ordentligt
klump
> kød på ja ,så er det mig / os ( ved ikke om Niels fra gruppen , sort vfr
> 800, også kommer med )

Hej Dennis

OK, jeg holder øje med jer.
Men bemærk at der er vejarbejde på broen, så jeg ser jer først når i
passerer den !

Men hva' faen det burde suzi nok kunne hamle op med

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Armand

Dato : 24-08-02 23:11

Niller <nielsras@privat.dk> skrev i en
> Hej alle
>
> Hvor mange sjællændere (herfra) møder op på Karoline i morgen ??
>
> Jeg tænkte om det ville være en god ide at følges ad ?

Mellemland evt. hos MC-Chaufførerne omkring middagstid og få en fælestur
med de tilstedeværende (rester af) DFM'ere der har festet dér!

Link:
www.mc-chaufforerne.dk

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-02 08:03

> Mellemland evt. hos MC-Chaufførerne omkring middagstid og få en fælestur
> med de tilstedeværende (rester af) DFM'ere der har festet dér!
>
> Link:
> www.mc-chaufforerne.dk

Hej Kim.
Det kan vi ikke nå, men vi finder jer vel på Karoline

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Brian

Dato : 25-08-02 00:16

> [...]
>
> Hvor mange sjællændere (herfra) møder op på Karoline i morgen ??
>
> Jeg tænkte om det ville være en god ide at følges ad ?

Hvad tid foregår det på Karolines???
Brian
(Som skal have taget sin jomfrudom hvad angår Karoline)

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 25-08-02 08:02

"Brian" <Brian@haarh.net> skrev i en meddelelse

> Hvad tid foregår det på Karolines???

citat fra www.mctc.dk
"Sidste søndag i måneden kl. 14.30 KAROLINE CAFETERIA, Brovejen, Middelfart,
tæt ved den gamle Lillebæltsbro.

Der er fælleskørsel fra Haahr tanken i Odense, Middelfartsvej v/SMC kl.
13.00"

--
Mvh Claus Ruglund Jakobsen
(cb750 f2 '77 + mvx250f '86 til salg http://hjem.get2net.dk/pso-dk )

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-02 08:04

> Hvad tid foregår det på Karolines???
> Brian
> (Som skal have taget sin jomfrudom hvad angår Karoline)

Fra kl. ca. 13.00 til 17.00.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niller

Dato : 25-08-02 19:36

Hej Dennis

Tak for følgeskabet !
Selvom vi fandt ud af at sjælland er MEGET smukkere end Fyn

Det var en hyggelig tur, hils Ulla !!

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-02 20:29

> [...]
> Hej Dennis
>
> Tak for følgeskabet !
> Selvom vi fandt ud af at sjælland er MEGET smukkere end Fyn

Tak-tak, og i lige måde, ja det var jo lidt uheldigt, at vi nærmest var ved
at drukne mellem Ringsted og Sorø, så vi opgav turen til Karoline, men så
fik du da set
Cafeen ved Den Blå Ged, og vi ( Ulla & jeg ) fik da alligevel kørt 330 km i
dag, så det var jo en god dag

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 26-08-02 08:04

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Tak-tak, og i lige måde, ja det var jo lidt uheldigt, at vi nærmest var
ved
> at drukne mellem Ringsted og Sorø, så vi opgav turen til Karoline

*G* - Du skulle have lyttet til mig, jeg sagde det jo

--
Niels S.
VFR800FI