stromforhold
Fra : steen

Dato : 23-08-02 21:42

Hi all

Findes der mere detaljerede beskrivelse af strømforholdene i Danske
farvande end her??

http://www2.fomfrv.dk/frv2/ifm/oceanografi/oceanografi.htm

F.eks ved Fænøsund ved jeg at strømmen altid går nordover.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Alis og Michael

Dato : 24-08-02 08:26

"steen" <bondos@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www2.fomfrv.dk/frv2/ifm/oceanografi/oceanografi.htm
>
> F.eks ved Fænøsund ved jeg at strømmen altid går nordover.

Hej Steen
Hvad med den Den Danske Lods og så suppleret med de havnelodser du nu måtte
få brug for?
Du kan se priserne her: http://www.kms.dk
Gå ind under fritidssejlads og nautiske publikationer

Mvh
Michael

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 24-08-02 09:27

"steen" <bondos@paradis.dk> wrote in message
> Hi all
>
> Findes der mere detaljerede beskrivelse af strømforholdene i Danske
> farvande end her??
>
> http://www2.fomfrv.dk/frv2/ifm/oceanografi/oceanografi.htm

Apropos: er der nogen, der har et link der viser strømforhold i de store
oceaner?

Fra : Peter Unold

Dato : 24-08-02 22:08

Hej Steen

On Fri, 23 Aug 2002 21:41:54 +0100, "steen" <bondos@paradis.dk> wrote:
>Findes der mere detaljerede beskrivelse af strømforholdene i Danske
>farvande end her??

Det tyske Bundesamt für Seeschiffahrt und Hydrographie har nogle fine
online strømkort over bla. dele af Østersøen:

http://www.bsh.de/aktdat/modell/stroemungen/kartewo.htm

med venlig hilsen
Peter