Hvilken motorcykel var det ?? (Svendborg)
Fra : Jensn

Dato : 22-08-02 21:28

Hej

Min første post her i gruppen, men nu må jeg vide det !

Ved Føtex i Svendborg i dag (Torsdag eftermiddag), så jeg den, efter
min mening, fedeste motorcykel jeg har set og hørt !

Men min kendskab til motorcykler rækker kun til at kunne kende
forskel på en Harley og en Suzuki, så derfor prøver jeg experterne her

1. Den var STOR
2. Den havde den bredeste tank jeg nogen sinde har set
3. Den lød som en Harley i tomgang - og under acceleration
mindede den om en amerikaner med en V8'er
4. Bagdækket var bredt ! meget bredt !
5. Den lignede en Harley - men er i tvivl om det var én ?
6. Motoren lignede noget V6 (eller V8, men findes det på en MC ?)

Jeg ved godt at det kan være mange forskellige, men kom med nogle links
til billeder eller lign. - sådan én må blive mit næste projekt !!

For de lokalkendte i Svendborg - han er/har været? vagt i Føtex / Svendborg
og hedder vist Michael

Kom så - fortæl mig hvilken bike jeg skal kigge efter

Mvh.
Brian S Jensen
(som er på jagt efter noget seriøs bike)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-08-02 21:33

> For de lokalkendte i Svendborg - han er/har været? vagt i Føtex /
Svendborg
> og hedder vist Michael
>
> Kom så - fortæl mig hvilken bike jeg skal kigge efter

hmmm kunne det ikke være en Boss Hoss, så en dernede fornyligt ?

mvh

Thomas Jensen
XJ600s

Fra : Jensn

Dato : 22-08-02 21:35

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Svendborg

> hmmm kunne det ikke være en Boss Hoss, så en dernede fornyligt ?
>
> mvh
>
> Thomas Jensen
> XJ600s

Hej Thomas

Du var sku' hurtig

Jeg fandt følgende billede :

http://www.bosshosscountry.com/94%20Boss%20Hoss.jpg

Og det ligner meget - jeg glemte også at fortælle om køleren - nøjagtig
magen til den på billedet

Er sådan én sagen, eller ?

Mvh.
Jensn

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-08-02 21:38

> Er sådan én sagen, eller ?

ikke her, for stor og klodset synes jeg.

Næææh hellere en blackbird )

mvh

Thomas Jensen
XJ600s

Fra : Jensn

Dato : 22-08-02 21:39

> ikke her, for stor og klodset synes jeg.
>
> Næææh hellere en blackbird )
>
> mvh
>
> Thomas Jensen
> XJ600s

og det er ???

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-08-02 21:42

> og det er ???

imho en af de fedeste mcér

se her: http://www.honda-blackbird.dk/

brum brum

mvh

Thomas Jensen
XJ600s

Fra : Jensn

Dato : 22-08-02 21:58

> imho en af de fedeste mcér
>
> se her: http://www.honda-blackbird.dk/
>
> brum brum
>
> mvh
>
> Thomas Jensen
> XJ600s

Hmmm, det er jo 2 vidt forskellige mc'er - jeg kan godt lide Hoss Boss'en -
den
er stor og vulgær

Mvh.
Jensn

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-08-02 11:05

"er stor og vulgær"

Ja, og dyr og umulig at styre (vejer vist omkring 600kg, hvis jeg husker
rigtigt). Men 0-80 på ca. 1,5 sek. Har for øvrigt hørt at den nu har fået 2
gear.

--
Mvh.
Henrik (som også foretrækker en Blackbird)

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 22-08-02 21:58

> [...]
>
> http://www.bosshosscountry.com/94%20Boss%20Hoss.jpg
>
> Og det ligner meget - jeg glemte også at fortælle om køleren - nøjagtig

Tjaeh, det kommer vel an på hvad man har lyst til...

Hvis man har lyst til at betale omkring 700.000 og opefter for en
motorcykel, der ikke ligefrem er beregnet til at smide rundet i svingene, og
man gerne vil være gode venner med indehavere af tankstationer, ja så er det
nok sagen...

Dog er den endog meget hurtigt i optrækket, når man tager i betragtning, at
den har en egenvægt på over et halvt ton.

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175

Fra : Jensn

Dato : 22-08-02 22:01

"Jens Rafaelsen" <rafa@math.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> den har en egenvægt på over et halvt ton.

Sådan én HossBoss er vel heller ikke én som man skal køre ræs på ?, mine
tanker med sådan én var da at "cruise" - stille og roligt brumme afsted

Og ja, tankmanden er glad for mig i forvejen - med en BMW 525i og en Previa
holdende
i garage - så hænder det jo at jeg er på tanken

De 700.000 er vel nyprisen ?

Er de til at finde brugte ? og hvor ?

Mvh.
Jensn

Fra : Michael Kristensen

Dato : 22-08-02 22:03

> De 700.000 er vel nyprisen ?
>
> Er de til at finde brugte ? og hvor ?
>
> Mvh.
> Jensn

Jeg er bange for, at antallet i DK kan tælles på en hånd. Så brugtmarkedet
er nok ikke særligt stor

Fra : Jensn

Dato : 22-08-02 22:07

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er bange for, at antallet i DK kan tælles på en hånd. Så brugtmarkedet
> er nok ikke særligt stor

Hvad så med Tyskland ?

Findes de "kun" med V8'er eller er der også skrabede modeller (ikke
fordi at jeg vil ha' en skrabet, bare for at vide det

Mvh.
Jensn

Fra : Sporty

Dato : 22-08-02 22:37

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Findes de "kun" med V8'er eller er der også skrabede modeller (ikke
> fordi at jeg vil ha' en skrabet, bare for at vide det

Ja, der findes også en "lille" 6 cyl., den 8 cyl. findes også i
forskellige størrelser.
Jeg ved der er en dansk importør af BossHoss, men kan dog ikke huske
navnet.
Er du seriøs? Kender jeg en som har haft en BossHoss og derfor nok ved
en hel del mere om tingene, så kunne der nok etableres en kontakt til
ham.

Johnny

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-08-02 21:17

"Sporty" <aaby-taxi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> brugtmarkedet

> Ja, der findes også en "lille" 6 cyl

Kaldet HossBoss dameudgave :)

Mvh Thomas

Fra : Fatboy

Dato : 23-08-02 09:24

Hej !!
Ved der køre en Hoss Boss, i Svendborg ( har mødt den et par gange)
Hilsen Fatboy