Ny mængde af nummerplade rammer ??
Fra : Morten Juel

Dato : 22-08-02 18:02

Hejsa NG

Nu er der snail mailet en bunke af de gamle rammer afsted idag, dem der er
sendt til har fået mails, og jer andre der vil ha dem sendt, så kommer de
nok afsted imorgen ) husk at skriv til send@starchild.dk til jer der har
bestilt af første omgang og vil ha dem tilsendt !

Men men nu da der er nogle der har fået, er der også nogle der har fået
øjnene op for den fede ide, og som også gerne vil ha en ramme !!
Så jeg tror at jer der gerne vil bestille en ramme, skal sende en mail til
bestilramme@starchild.dk
Så må vi se hvornår i er nok, til at det kan betale sig for jer !!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : PCBruger

Dato : 22-08-02 19:39

Har du et billede af dem I har fået lavet??
og er de som forventet??
Mvh
http://MCi.webbyen.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 22-08-02 19:54

Michael har sat sin på hans FZR 1000 det ser således ud..

http://fp.tiscali.dk/fpefambrock/ny_side_1.htm

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**