Køb/salg England
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-08-02 13:04

Hejsa NG

Er der nogle af jer der har nogle gode links til køb/salg af MC'er i
England??
Det er sider i stil m DBA jeg har i tankerne

Pfh Tak
Jesper (der er vendt frygtelig tilbage til denne NG)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-08-02 15:36

http://www.carnell-bikes.co.uk/
http://www.colchestermotorcycles.co.uk/
http://www.crossan.co.uk/

Kig selv på min side, henriknielsen.dk for at finde flere

--
Mvh.
Henrik

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 21-08-02 22:22

"Jesper Pedersen" <vfr@cool.dk> wrote in message
> Hejsa NG
>
> Er der nogle af jer der har nogle gode links til køb/salg af MC'er i
> England??
> Det er sider i stil m DBA jeg har i tankerne

http://www.loot.com/
http://www.autotrader.co.uk/BIKES/

Chris
: )

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 23-08-02 23:46

> [...]
> Det er sider i stil m DBA jeg har i tankerne
>
> Pfh Tak
> Jesper (der er vendt frygtelig tilbage til denne NG)

fra www.motorcyclenews.com linkes der vist til Bikemart, som jeg mener er
rimelig stort.
Køber du papir udgaven af mcn, følger bikemart vist med.
mvh
Anders O

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 24-08-02 09:29

d. 24/08/02 0:45 skrev [8260]Anders Olesen på
9822@NuHaaberJegIkkeDerErNogenDerHarEtDomaeneDerHedderSaadanHer.e.iha.dk i
artiklen 3d66b9f0$0$1430$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

Tak skal du ha' den vil jeg da prøve