Att. CLaus Rittig
Fra : -[ F e r ]-

Dato : 19-08-02 15:01

Hej NG

Læste noget om at Claus Rittig havde fået lavet nogen skiver til sin cykel
(med garanti et mudder jern) til 320 kr

Hvordan kommer man i kontakt med manden?

Kan bølgede skiver blive synet?

mvh Tommy Fer

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-08-02 16:22

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Læste noget om at Claus Rittig havde fået lavet nogen skiver til sin cykel
> (med garanti et mudder jern) til 320 kr
> Hvordan kommer man i kontakt med manden?

Som jeg skrev i en anden tråd for nylig:
Prisen er 400 svenske, og de er vist stadig omkring 320 danske værd?
Forsendelse 100 danske, men lad være med at betale pr. efterkrav, det er
urimeligt dyrt, Post Danmark scorer kassen. Betal forud, evt. med check.
Kvaliteten er intet mindre end imponerende.

Send ham en mail og spørg om han kan lave dem.
niclas.lundblad@swipnet.se

> Kan bølgede skiver blive synet?

Ja, for de nye KTM modeller har bølgede skiver.

Rittig

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 19-08-02 17:46

> Læste noget om at Claus Rittig havde fået lavet nogen skiver til sin cykel
> (med garanti et mudder jern) til 320 kr
>
> Hvordan kommer man i kontakt med manden?
>
> Kan bølgede skiver blive synet?

Tommy hvis du tænker på at bestille bremseskiver til en GSX-R 250, så sig
lige til, jeg mangler under alle omstændigheder en ny bremseskive bag til
kone`s cykel, jeg er ikke helt sikker på om de foreste skiver er skæve.
Jeg kunne evt pille skiverne at kone`s cykel og send til han svenskeren, så
har noget at tage mål efter !!

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 19-08-02 17:54

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kone`s cykel, jeg er ikke helt sikker på om de foreste skiver er skæve.
> Jeg kunne evt pille skiverne at kone`s cykel og send til han svenskeren,

Hej Dan..

Det lyder som en genial ide... Så skal jeg ikke undvære cyklen så længe.
Men jeg mener nu godt jeg kan tage målene fra min egen. Ikke det store
problem. Når han svare på min mail, bestiller jeg dem nok, så kan du evt.
bare bruge de samme mål, efter jeg har afprøvet dem

BTW: hvordan går den med de nye flyder nåle?

mvh Tommy Fer

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 19-08-02 18:02

> [...]
> problem. Når han svare på min mail, bestiller jeg dem nok, så kan du evt.
> bare bruge de samme mål, efter jeg har afprøvet dem

Har du bestilt alle tre skiver ?
Laver han dem så de ligner de orginale 100%, incl. stempling af min.
tykkelse ?
Kone`s cykel skal synes så de skulle gerne ligne de orginale 111 %

> BTW: hvordan går den med de nye flyder nåle?

Jo tak, det var løsningen på mine problemer med cyklen, skulle dog vente
næsten en uge før jeg fik dem fra Søborg Mc.
Jeg er ved at lave en side på mit domæne med beskrivelse af symtoner og
forklaring, jeg smider et link når den er færdig, så behøver du ikke at
skrive den helt store historie hver gang.

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 19-08-02 20:10

> [...]
> tykkelse ?
> Kone`s cykel skal synes så de skulle gerne ligne de orginale 111 %

Tro han laver dem som man beder om.. Min skal godt nok også synes. Men jeg
laver dem som jeg syntes, og håber det går. De, jeg har nu er heller ikke
under mål og de er næsten lige *g* de slår 4/100mm. Er sikker på den kan gå
gennem et syn.. men hvis han kan lave dem til den pris, så skal de skiftes.

> [...]
> forklaring, jeg smider et link når den er færdig, så behøver du ikke at
> skrive den helt store historie hver gang.

Griner... godt initiativ. Jeg har samme tanker, ,en aldrig kommet så langt.
burde være mere flittig med mit digi cam...

Rart at høre at det var løsningen, og jeg ikke prakkede dig et eller andet
på!
mvh Tommy Fer