Cirkus
Fra : Steen Gruby

Dato : 17-08-02 21:59

Hej.

Børnebørn er en gave.
De giver bl.a. adgang til "barnlige" fornøjelser, så som at tage en
tur i cirkus.
Dagens udflugt i cirkus Arena bidrog med en usædvanlig MC oplevelse.
Vi kender ale den gamle dødsdrome med en diameter på en 6-7 meter og
de gamle Indian MC.
Men her var en ny og mere imponerende "drome".
En kugle på 4 meter i diameter, og en, så vidt jeg kunne se, 80 cc
Yamaha TTR eller TZR
1 mand på MC i kuglen, det lyder som en vred hveps der flyver rundt i
alle planer.
To mand i kuglen, igen i alle planer og noget af tiden i samme plan -
mod hinanden, det ligner og lyder som to hvepse i slagsmål i en
flaske
Tre mand på MC i den lille kugle - Igen i alle planer, og for en tid
to i horisontal plan mod hinanden hvor den tredie suser rundt i
vertikalt plan - det er næsten lidt for spændene.
Det er imponerende at se på, og ikke mindst måden de starter og
stopper festen på er et studie værd.
Det er, efter min mening, toppen af timing.
Jeg skal naturligvis ikke reklamere for cirkus, men det her er et
besøg værd )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-02 07:48

> Men her var en ny og mere imponerende "drome".
> En kugle på 4 meter i diameter, og

Lyder spændende , hvad var den lavet af, denne kugle ? Akryl eller Net ?,
Jeg går ud fra at du kunne se ind i den !

Hilsen
Jesper Ankersen

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-08-02 11:47

On Sun, 18 Aug 2002 08:47:37 +0200, "jesper ankersen"
<jaATdynometDOTdk> wrote:

Hej Jesper.

>Lyder spændende , hvad var den lavet af, denne kugle ? Akryl eller Net ?,
>Jeg går ud fra at du kunne se ind i den !

Den er tilsyneladende af stål, og med temmelig store hullert så man
kan se igennem den.
Sådan a'la et hønsenet, blot med større huller mere gods mellem
hullerne.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 19-08-02 15:50

http://www.arena.dk/gigantcirkus.htm#B

--
Rune D. Jørgensen
- søg og du skal finde...

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-02 07:38

> http://www.arena.dk/gigantcirkus.htm#B

Temmeligt vildt !!! Jeg fatter ikke hvordan de kan justere deres hastighed,
således at de ikke rammer !!. Kuglen er jo ikke særligt stor

jesper