ultra små blinkl. søges ??
Fra : finn sander

Dato : 17-08-02 11:45

Jeg kunne godt bruge et link eller noget andet , der kan hjælpe mig med at
finde ulta små blinklygter, en bekendt har set en 748 med nogle , tror nok
de hedder noget med "kellman" uden garanti for stave fejl. Og jeg mener ikke
sådan nogen som feks. louis har ( dem har jeg fået købt ved en fejl i blå
hvis nogen skulle værre intressert )
FS

ps jeg er fuldstændig ligeglad med lovlighedden, der kommer også ultra små
forlygter på mc, det er kun for at folk har en ide om hvor jeg køre hen...

Fra : Sporty

Dato : 17-08-02 12:53

Fra : finn sander

Dato : 17-08-02 22:12

Yep, bare en skam at man automatisk bliver "ledet" hen til og bl 1000, selv
om man klikker på micro 1000....

men ellers tak. FS

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-08-02 18:37

> Yep, bare en skam at man automatisk bliver "ledet" hen til og bl 1000,
selv
> om man klikker på micro 1000....

Hvis du bruge den tyske afsnit, virker det fint, ihvertfald her hos mig.

Jeg har set blinklysene til en Mc-udstilling i Flensborg, de er virkelig
flotte og kvaliteten virker utrolig høj.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : finn sander

Dato : 18-08-02 21:10

D@n Dethlefsen > >

> Hvis du bruge den tyske afsnit, virker det fint, ihvertfald her hos mig.
------------------------
Tja hvis man klikker på at de skal sendes indenfor tyskland så kan man
bestille dem men hvis "jeg" trykker på EU borger så kommer kun bl 1000 i en
engelsk version. Vælger jeg og sige at det er inden for tyskland så kommer
der også en linje lige i starten ( med småt) hvor der står med eller uden
toll, hvis jeg så vælger den ( EU/ ingen toll ) så stopper lortet. Jeg tror
jeg prøver at bestille dem som "tysker" og ser om de kan finde ud af det
FS ( normalt handler jeg 95% af mine MC´ting i tyskland , uden problemer )

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 17-08-02 22:44

www.ph-speed.dk har DPM Blinklys! se dem på min hjemmeside under projekt
Bandit600. (de koster ca. 400kr stykket, og fungerer perfekt)

--
Venlig hilsen Rune (bandit600)
http://bandit600.netfirms.com