Re: regel for cykel uden afgift..
Fra : PCBruger

Dato : 14-08-02 20:50

fut fra marked.mc
"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3D5AAE26.B3604227@post.tele.dk...
> Så lad os håbe du bliver knaldet.
Nå - tak skal du ha` - har du en dårlig dag??
Der er da ikke noget forkert i at have prøveplader på en MC uden afgift -
man betaler sku da for det........

> Hvilket gør at jeg enten skal tage fri tre timer fire gange for at komme
til
> syn, samt told og skat. Havde det med prøve plader ikke været misbrugt til
> sådan pjat kunne jeg have lånt dem en uge. Det vil med nuværende priser
koste
> kr.700. Den skal til syn en onsdag, og prøveplader kan lejes lokalt om
> torsdagen.
Det kan godt være jeg er dum, men jeg forstår ikke hvad du mener med dette??
Bliv evt moms reg. og køb din egen plade, eller køb dem på motorkontoret, de
har masser af labels til deres printere til 100,- pr dag......
Mvh