fynsfestival, kørelejlighed
Fra : c petersson

Dato : 14-08-02 19:45

Hej allesammen

Jeg ville virkelig gerne tigge om kørelejlighed til festivalen. Jeg har alt
hvad der skal til selv, men mangler en MC, eller MC- bagsæde, til at komme
over, og måske hjem igen.
Jeg bor i Korsør, lige ved broen.

Please, please, jeg er ved at blive desperat for noget MC samvær igen.

Jeg har haft MC i nogle år, men måtte med blødende hjerte af med den da jeg
skulle hjem igen fra udlandet.

I håbet af at nogen vil forbarme sig.

Mange hilsner
Charlotte

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-08-02 19:42

Skulle det ikke lykkedes, så tror jeg du er velkommen, selv om du ikke
kommer på MC.

--
Mvh.
Henrik (som ikke lige kommer den vej, men kan tilbyde et bagsæde fra

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-08-02 22:12

"c petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Please, please, jeg er ved at blive desperat for noget MC samvær igen.
>
> Jeg har haft MC i nogle år, men måtte med blødende hjerte af med den da

Jamen dog...... din stakkel

Jeg regner med at køre der over, men kun fredag til lørdag (skal til bryllup
lørdag !) jeg skal lige over og hilse på, da jeg kender en del af gutterne
ved Exterminators MC

Så du kan godt få et sæde hos mig, men så skal du med tilbage lørdag eller
finde en der kører til sjælland søndag, det burde være ret nemt, da du nu
ikke skal ret langt på sjælland..

Thore Jensen
RF600R - Til Salg
TL1000S

P.S. Det bliver på RF'eren

Fra : Michael Lund

Dato : 14-08-02 23:27

Hej Charlotte

Vi er nogle stykker som skal over og kigge lidt på festivalen , så hvis dit
ønske stadig er aktuelt ?? ,
skulle vi nok kunne finde et bagsæde til dig

Hilsen
Michael Lund
Mob. tlf. 2029 3003

CUSTOM-MEET , KØGE