ATT: Claus Rolsted!
Fra : Squish

Dato : 14-08-02 00:54

Hvae, Claus.. jeg synes ikke jeg har set noget "jubelindlæg" fra din
side? Du dumpede vel ikke?

Mvh. Squish

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-08-02 18:42

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvae, Claus.. jeg synes ikke jeg har set noget "jubelindlæg" fra din
> side? Du dumpede vel ikke?

JUBEL!!
Der er jubel i min lille lejlighed her i Kjøvenhavnstrup!! Ja, jeg var som
sagt til køreprøven i går - og bestod!!! Tak for opmærksomheden, Squish
Det er bare _så_ fedt, at det er overstået, og at jeg nu endelig kan kalde
mig motorcyklist (- uden motorcykel dog)!!

Vi startede og sluttede på Statoil-tanken ved Vanløse Station.
Jeg fik at vide, at jeg skulle være der kl. 09.00 og skulle op på et
tidspunkt mellem 9 og 10. Troskyldigt troppede jeg for en sikkerheds skyld op
i rigtig god tid, for blot efter endnu et par af køreskole-kammeraterne havde
været op at finde ud af, at jeg skulle op som den sidste. Hmmmm, nå men så
ventede jeg da bare til kl. 12.45. Alle før mig bestod. Puha, tænkte jeg,
hvad nu hvis den sagkyndige bare _skulle_ have opfyldt sin kvote/statistik,
så han "skulle" dumpe mig Men mine bekymringer var selvfølgelig
ubegrundede (jeg tror iøvrigt aldrig, at jeg har været så U-bekymret over en
eksamen i mit liv. Jeg tog det hele stille og roligt. Var overbevist om, at
jeg nok skulle klare det. Jeg synes, jeg var sikker i stoffet. Og kørerutinen
havde jeg i den grad også i kraft af min øvertkørsel det sidste års tid.)

Vi startede med, at den prøvesagkyndige Tonny ville høre lidt om lyset før vi
startede. Jeg nåede ikke at fortælle om meget mere end pos.-, nær- og
fjernlys, så spurgte jeg selvsikkert: "Skal jeg fortsætte?" Nej, det var ikke
nødvendigt - og så trillede vi en kort tur, før styrekortet var i hus. Let og
smertefrit - og hele forløbet var overstået på alt i alt 7 uger plus éen dag
regnet fra første teoritime til udstedelse af det midlertidige kort. Alt i
alt måtte jeg bløde kr. 7.580,- for det - ikke helt uhyrligt, synes jeg selv.

Nu ærgrer jeg mig så bare, hver gang jeg på min Vespa-møvert passerer en
mc'er, som ikke hilser - Jeg glæder mig til at komme _rigtigt_ ud og køre
igen - og få en legitim hilsen med på vejen!!
Så nu skal jeg ud og shoppe efter kværn
Lad mig endelig høre om alle de gode tilbud, I har

--
mvh. Claus Rolsted - nu MOTORCYKLIST uden motorcykel - men skidt pyt, det er
man jo ikke, den eneste der er, vel Armand?

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-08-02 22:05

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> JUBEL!!
>snip<

Stort tillykke herfra med kortet. Og held og lykke med at finde en god og
passende begynder kværn.

Allan Bojesen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-08-02 22:23

Claus Rolsted wrote:

> JUBEL!!

Tillykke!

> [...]
>

> Pt. Vespa ET2 - MC-Køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.
> - og så skal der handles cykel *stoort smil*

Hæhæ! Gad vide om det nogensinde bliver til mere end snak, med hans
mc-køb. Han har jo mumlet lidt om en Fazer og senere om en cbr600f3'er, men
det er jo ikke blevet til noget endnu. *tsk-tsk*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Squish

Dato : 15-08-02 03:24

Claus Rolsted wrote:
> [...]
> Pt. Vespa ET2 - MC-Køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.
> - og så skal der handles cykel *stoort smil*

SÅDAN Claus!
Havde ellers spurgt til dig nede ved Tip-Top idag, men der var ingen der
vidste noget. Havde ikke lyst til at spørge Jacob- han var vist i
dårligt humør..?

God fornøjelse med MC-shopping!

Mvh. Squish

Fra : Claus Rolsted

Dato : 15-08-02 16:55

> SÅDAN Claus!

Tak

> Havde ellers spurgt til dig nede ved Tip-Top idag, men der var ingen der
> vidste noget. (..)

Er du selv ved at tage kørekort hos Tip Top?

> (..) Havde ikke lyst til at spørge Jacob- han var vist i
> dårligt humør..?

Ja han synes sjovt nok næsten altid at være i dårligt humør
Måske det er fordi han arbejder 15-18 timer i døgnet her i sommersæsonnen....
Men til gengæld tjener han jo så også kassen (!!) på det

> God fornøjelse med MC-shopping!

Tak!! Regn med et snarligt indlæg her i gruppen i dur med "hva'ffor'en model
var det nu lige, der havde vrøvl med knastakslerne??" eller "hvad er bedst,
Honda cb eller Suzuki gs??"

--
mvh. Claus Rolsted - stadig MOTORCYKLIST uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 - MC-Køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Squish

Dato : 16-08-02 01:09

Claus Rolsted wrote:
> "Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak

> Er du selv ved at tage kørekort hos Tip Top?

Jep!

> Ja han synes sjovt nok næsten altid at være i dårligt humør
> Måske det er fordi han arbejder 15-18 timer i døgnet her i sommersæsonnen....
> Men til gengæld tjener han jo så også kassen (!!) på det

Det kan der være noget om.. Hehe.. han faldt sgu i søvn til den
evaluerende teoriprøve i går- Mens han sad og læste spørgsmål op!!

> Tak!! Regn med et snarligt indlæg her i gruppen i dur med "hva'ffor'en model
> var det nu lige, der havde vrøvl med knastakslerne??" eller "hvad er bedst,
> Honda cb eller Suzuki gs??"

CB! CB: Ta' mig!

--
> mvh. Claus Rolsted - stadig MOTORCYKLIST uden motorcykel
> Pt. Vespa ET2 - MC-Køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.
> - NU skal der handles cykel *stoort smil*

Mvh. Squish
CB400F - Fuldstændig splittet ad, men nu er stellet sandblæst og
nylakeret og styrfittings monteret! SÅ skal der poleres alu!!!

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-08-02 11:49

> Jep!

Held & lykke med det! Jeg havde mit kort på 7 uger og 1 dag.

> Det kan der være noget om.. Hehe.. han faldt sgu i søvn til den
> evaluerende teoriprøve i går- Mens han sad og læste spørgsmål op!!

GRIL

> CB! CB: Ta' mig!

Tjaaeh, nu ser vi hvad priserne ligger på.... CB er nok lidt dyrere end GS
men det gør heller ikke så meget, da jeg ikke har de store
mærke-præferencer.

> Mvh. Squish
> CB400F - Fuldstændig splittet ad, men nu er stellet sandblæst og
> nylakeret og styrfittings monteret! SÅ skal der poleres alu!!!

Til lykke med dyret. Bare det snart er min tur.

--
mvh. Claus Rolsted - motorcyklist uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 20-08-02 16:38

Hej Claus
> [...]
> Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.
> Er der nogen, som har en god cykel til salg for en fornuftig penge?

Hvad med den her : http://hjem.get2net.dk/pso-dk

En alletiders cykel at starte på, hvis jeg slev skal sige det, med hk nok
til at ha det meget sjovt ude på sognevejene

--
Mvh Claus Ruglund Jakobsen
(cb750 f2 '77 + mvx250f '86 til salg http://hjem.get2net.dk/pso-dk )

Fra : Squish

Dato : 21-08-02 01:09

Claus Ruglund Jakobsen wrote:
> [...]
>
> En alletiders cykel at starte på, hvis jeg slev skal sige det, med hk nok
> til at ha det meget sjovt ude på sognevejene

Du har da det 'store' kort ikke, Claus? (Rolsted)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-08-02 10:17

> Du har da det 'store' kort ikke, Claus? (Rolsted)

Jo da

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-08-02 10:16

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund@*nospam*jakobsen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:3d6261f9$0$27886$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> En alletiders cykel at starte på, hvis jeg slev skal sige det, med hk nok
> til at ha det meget sjovt ude på sognevejene

Davs Claus,
Ja det er en fin cykel, og jeg har da også været inde på din side et par
gange undervejs, når du har annonceret. MEN jeg leder desværre efter noget,
der er en smule større (400-500 kubik som minimum), da jeg også skal bruge
den til længere ture med kæresten bagpå.

Håber du får den solgt!