MC'ere i Ringsted ??
Fra : Niller

Dato : 13-08-02 15:42

Hej alle
Jeg søger nogle "lidelsesfæller" i Ringsted og omegn ...... er der mon nogen
til stede i dette forum ?

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 13-08-02 19:08

det er der da

Lasse
Kildemarken

Fra : Niller

Dato : 13-08-02 19:33

> det er der da
>
> Lasse
> Kildemarken

Hej lasse
Pfeew ..... troede sgu jeg var den eneste !

Hvilken klub er du medlem af ? (hvis der overhovedet er noget herude ?)
Jeg må indrømme at jeg ikke har undersøgt det så nøje :-/

Kildemarken ? Der bor min X og ungerne, jeg selv bor i benløse

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 13-08-02 20:06

Benløse... hrmm velkommen i klubben.. (ehh altså Benløse / Ringsted :)

Desværre har jeg ikke rigtigt nogen maskine før til næste sommer.. (well ok
en Suz GN-250'er men det er jo ikke ligefrem nogen hurtigløber..)

-steffen

Fra : Niller

Dato : 13-08-02 20:54

> Desværre har jeg ikke rigtigt nogen maskine før til næste sommer.. (well
ok
> en Suz GN-250'er men det er jo ikke ligefrem nogen hurtigløber..)

Nå ja hva fa'en,
--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F bare den har 2 hjul *G*

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-08-02 10:27

hmm jeg kender ikek til nogen klubber eller noget....jeg plejer at hygge
ræse lidt for selv for det meste....

men det kunn da være hyggelig at trille lidt tur

Lasse
Mille

Fra : Niller

Dato : 15-08-02 22:25

> men det kunn da være hyggelig at trille lidt tur

Ja vi må sgu finde en dag !!

Hvor og hvornår ?? (Denne weekend kan jeg ikke

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F ("Smilende Suzi")