Frame sliders?
Fra : peterl

Dato : 12-08-02 17:21

Jeg skal have et par framesliders til min CBR954.
Er der nogen der kan anbefale et godt sted at få sådan nogle. Gerne billigt.
Evt. på nettet.

mvh
PeterL

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-08-02 17:31

> Jeg skal have et par framesliders til min CBR954.

Hej Peter

En fra klubben der også kører 954 købte et sæt til ca 500kr hos Lydmuren
http://www.lydmuren-mc.dk/

Sports MC har også noget forskelligt: http://www.sports-mc.dk

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : peterl

Dato : 13-08-02 11:34

Tak for forslaget!

Jeg kender sports MC, men ville lige høre om der var nogle alternativer.

Lydmuren har desværre ferielukket frem til d. 18 august, så måske der var
nogle andre gode forslag?

-PeterL

Fra : OldSmurf

Dato : 13-08-02 12:11

Hej Peter

Du skal jo først bruge dem den 23. august

Hilsen,
Jens
SC50

Fra : peterl

Dato : 13-08-02 13:10

Ja-ja, men hvis jeg kender mit held ret, så skal der lige bestilles hjem og
gå ged i den og rykkes et par gange og så bestilles hjem en gang til og så
videre, så det er godt at være i god tid.

-PeterL

Fra : OldSmurf

Dato : 13-08-02 13:28

Jeg regner nu ikke med, at jeg får brug for den slags ...men på den anden
side. Og vi er jo nogen der skal køre rigtig stærkt om lørdagen

Skulle vi bestille 2 sæt og dele fragten? Jeg har nemlig heller ikke fået
taget mig sammen. Jeg havde ellers fået nogen fra www.sayjes.dk , men de var
ikke til 2002'eren, så de blev returneret.

/Jens

Fra : peterl

Dato : 13-08-02 13:45

Ja, jeg skal i første omgang bare overleve og have legetøjet med hjem i et
stykke...

Fra : m.grewy

Dato : 13-08-02 12:14

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message

> Lydmuren har desværre ferielukket frem til d. 18 august, så måske der var
> nogle andre gode forslag?

Jeg har ikke lige nogle forslag derover.
Men ferielukket ? er det ikke en Motorcykelforhandler/Værksted.
Fordi hvis det er så lukker man squ da ikke om Sommeren.

Michael

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-08-02 12:39

"peterl" <pvl@ioi.dk> writes:

> [...]
>
> Lydmuren har desværre ferielukket frem til d. 18 august, så måske der var

Kig på Jacob Hornemann's hjemmeside: http://www.yzf600r.dk/ Kig på Links ->
Frame Sliders. Der er en liste af webadresser.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Lars Hyldal

Dato : 13-08-02 14:36

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message
> En fra klubben der også kører 954 købte et sæt til ca 500kr hos Lydmuren

<horn>FORKERT</horn>

De kostede hundrede kroner stykket. To stk. = 200 kr. Der følger dog ikke
bolte med. Kan ikke lige huske målene; men det er maskinbolte, tror nok det
er 0.25 gevind.

De er sorte og macher perfekt det sorte alustel. De kan lige netop anes på
dette lettere opstillede billede fra parkeringspladsen på Nürburgringen:
http://jwhub.xtdnet.nl/photo/ring05/822313/27.jpg

Mvh.
Lars Hyldal ("Hylle") / DMCN#1 / Polyteknisk MC / CBR954RR

Fra : peterl

Dato : 13-08-02 14:42

Oh-well! Nu har vi rottet os sammen og taget den dyrere version fra
Tyskland! (Tak Jens!)

Hvad er det forøvrigt for nogle dæk du har på? BT012?

-PeterL

Fra : Lars Hyldal

Dato : 13-08-02 15:19

> Oh-well! Nu har vi rottet os sammen og taget den dyrere version fra
> Tyskland! (Tak Jens!)
Fortæl ! Eller stod det i en anden del af tråden ?

> Hvad er det forøvrigt for nogle dæk du har på? BT012?
BT010 et excelent dæk ! Har et sæt 001R stående, men min (og specielt Jeppe
Degnbols) erfaring med racedæk på Nürburgringen er dårlige. Ville ikke stå i
fugtigt vejr med de forkerte dæk. Jeg har ikke prøvet BT012. De er p-dyre og
jeg tror, at jeg vil få lige så meget ud af et par 001R i lakridsformat.

Til orientering er BT012 lavet specielt til Firebladen og kan i Europa kun
købes i to lande (GB+?) hos almindelige forhandlere - ellers foregår det
gennem Honda-fabrikken. Det er den historie, som jeg er blevet fortalt af
den danske Bridgestone-importør.

Bor du her i København og hvilke farver har din Blade ?

Fra : peterl

Dato : 13-08-02 22:51

Tja, nu fik du jo "fanget" mig inden jeg fik svaret...

Her er forøvrigt lidt linx du kan svælge dig i:
http://www.hardracing.com/Home.htm

http://www.ebaymotors.com/ Skriv "cbr 954" i søgefeltet og vupti:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1849673130
resten er op til dig...

Vi må lige ses igen ved lejlighed!

Fra : OldSmurf

Dato : 14-08-02 12:30

Hej Lars.

Nej - det stod ikke i den anden tråd, fordi Peter og jeg mailede direkte.
Men jeg har bestilt 2 par af disse:
http://www.b-g-racing.de/euro/docs/pd-161795685.htm
Hilsen, Jens F. (SC50 - Winning Red)