DFM og IRC ??
Fra : Niller

Dato : 11-08-02 20:45

Hej alle

Findes der en IRC-channel i stil med DFM ??
Hvis ikke, har det så på noget tidspunkt været drøftet her i gruppen ??

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-08-02 21:12

Niller wrote:

> Hej alle
>
> Findes der en IRC-channel i stil med DFM ??
> Hvis ikke, har det så på noget tidspunkt været drøftet her i gruppen ??

Det blev engang forsøgt, men uden den store succes. Søg evt på
<groups.google.com>, hvis du vil se hvordan det gik til.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Morten Juel

Dato : 11-08-02 22:11

DFB har en på qnet !
og nu har vi også

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Morten Juel

Dato : 11-08-02 22:14

og nu holder min bouncer også en på efnet

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : D@lby

Dato : 11-08-02 23:05

Morten Juel wrote:
> og nu holder min bouncer også en på efnet

Hvord'n faen kommer man ind på den channel? Jeg har mIRC men... guide
please!?!

--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Morten Juel

Dato : 11-08-02 23:30

skriv /server irc.homelien.no
så hopper den på efnet

så skriver du /j #dk.fritid.motorcykel

og bingo )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Jacob Grunnet

Dato : 11-08-02 23:25

> og nu holder min bouncer også en på efnet

Kan ikke lige finde kanalen på efnet. Den hedder dfm... right?

Har fundet en dfm kanal med en bot der hedder Gibbed. Er det den?

/Jacob
Honda Super Dream

Fra : Morten Juel

Dato : 11-08-02 23:35

hehe nej #dk.fritid.motorcykel

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Morten Juel

Dato : 12-08-02 00:06

whee nu er vi 2 på efnet

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : m.grewy

Dato : 12-08-02 06:24

> whee nu er vi 2 på efnet
>
> --
Nej 3 :)

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-08-02 12:26

nu er jeg også inde,,, kom frisk folkens

--
MVH
Anders Thorup

Fra : RpR

Dato : 12-08-02 15:11

> whee nu er vi 2 på efnet

Hvorfor ikke bruge Quakenet/qnet i stedet? Der kan i få botten "L" til at
holde kanalen, ellers kan min nok klare det.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Morten Juel

Dato : 12-08-02 20:13

bots kan man altid finde !

og fordi Qnet sutter !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : RpR

Dato : 14-08-02 14:56

> bots kan man altid finde !

Rigtigt nok, jeg vil dog helst lave dem selv =)

> og fordi Qnet sutter !

Naah, der er mange på qnet og selv i min "lille" kanal med typisk 80
chattere er der da blevet ævlet over 1700000 linier det sidste år =)

Fra : Niller

Dato : 13-08-02 15:41

Ja... fandt lige ud af at Mirc ikke kan køre på min WinXp :'-(

Gylle !

Må vist lige finde noget info :-/

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Anders Thorup

Dato : 13-08-02 16:48

"Niller" <nielsras@privat.dk> wrote in message
> Ja... fandt lige ud af at Mirc ikke kan køre på min WinXp :'-(

Jeg har også XP,, og Mirc funger fint hos mig!! har du prøvet med den nyeste
version?? jeg bruger selv 6.1

--
MVH
Anders Thorup