"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:ak491u$25dn$18@news.cybercity.dk...
>
> <sumdj@ringamt.dk> skrev i en news:aj5ep2$sf6$1@sunsite.dk...
> >
> >Er der nogen i denne NG der ved om en GSX750 F motor, kan skrues i et
> > GSX 750 stel fra 1984 ?
>
> Uanset hvad, så er det ikke tilladt!
> T&S tillader ikke en effektforøgelse igennem "uoriginal" motor på mere
> end 20% - Og værst af det hele: T&S er "the bad boys of the
> neighbourhood" som man ikke skal lege med - De skriver regninger ud som
> kan sende én fra hus og hjem =
He he, den ka æ svare på.. nu går jeg ud fra den GSX750´r er en E/ES/ESD (og
katana) model, med 86Hk nominelt. en gl.(og ny for den sags skyld) GSX750F
er på 98Hk, så vi er indenfor 20% reglen.
Men problemet ligger i motorkonstruktionerne. Den gamle E/ES/ESD (og katana)
motor er luftkølet, hvor de nyere er GSX-F er Oliekølet.
Siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men det skal da komme an på en prøve.
-
Morten Dahl