Kompatibilitet mlm DR-cyklers udstødning??
Fra : michelangelo

Dato : 19-08-02 19:04

Jeg har en noget bedaget Suzuki DR500 hvis udstødning er gennemrustet
fuldstændig....cyklen er bestmt ikke en ny udstødning værd, og jeg har til
dato ikke været i stand til at finde en hugger med det søgte. Vil det give
store problemer hvis jeg fittede en udstødning fra en anden offroader - evt
DR650, da de er bygget ret ens.....hvordan finder jeg forøvrigt ud af om det
skulle være samme udstødning d bruger.

Mvh Lasse

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-08-02 19:40

> [...]
evt
> DR650, da de er bygget ret ens.....hvordan finder jeg forøvrigt ud af om

Hvis det nye rør rent fysisk kan sidde på motoren, og det i øvrigt
nogenlunde passer på cyklen, så kan du sikkert godt få motoren til at gå
godt, hvis du ved, hvordan man roder med dyser.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-08-02 19:55

> Hvis det nye rør rent fysisk kan sidde på motoren, og det i øvrigt
> nogenlunde passer på cyklen, så kan du sikkert godt få motoren til at gå
> godt, hvis du ved, hvordan man roder med dyser.

Tillæg: det væsentlige ved en udstødning er, at selve rumindholdet er
nogenlunde ens, men hvis rørene er samme tykkelse og rimeligvis lige lange,
så passer de nok fint.