|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kompatibilitet mlm DR-cyklers udstødning?? Fra : michelangelo |
Dato : 19-08-02 19:04 |
|
Jeg har en noget bedaget Suzuki DR500 hvis udstødning er gennemrustet
fuldstændig....cyklen er bestmt ikke en ny udstødning værd, og jeg har til
dato ikke været i stand til at finde en hugger med det søgte. Vil det give
store problemer hvis jeg fittede en udstødning fra en anden offroader - evt
DR650, da de er bygget ret ens.....hvordan finder jeg forøvrigt ud af om det
skulle være samme udstødning d bruger.
Mvh Lasse
| |
Henrik Steen Larsen (19-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik Steen Larsen |
Dato : 19-08-02 19:40 |
|
> Jeg har en noget bedaget Suzuki DR500 hvis udstødning er gennemrustet
> fuldstændig....cyklen er bestmt ikke en ny udstødning værd, og jeg har til
> dato ikke været i stand til at finde en hugger med det søgte. Vil det give
> store problemer hvis jeg fittede en udstødning fra en anden offroader -
evt
> DR650, da de er bygget ret ens.....hvordan finder jeg forøvrigt ud af om
det
> skulle være samme udstødning d bruger.
Hvis det nye rør rent fysisk kan sidde på motoren, og det i øvrigt
nogenlunde passer på cyklen, så kan du sikkert godt få motoren til at gå
godt, hvis du ved, hvordan man roder med dyser.
| |
Henrik Steen Larsen (19-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik Steen Larsen |
Dato : 19-08-02 19:55 |
|
> Hvis det nye rør rent fysisk kan sidde på motoren, og det i øvrigt
> nogenlunde passer på cyklen, så kan du sikkert godt få motoren til at gå
> godt, hvis du ved, hvordan man roder med dyser.
Tillæg: det væsentlige ved en udstødning er, at selve rumindholdet er
nogenlunde ens, men hvis rørene er samme tykkelse og rimeligvis lige lange,
så passer de nok fint.
| |
|
|