Godt bundtræk, hvilken MC?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-08-02 11:16

Hvad kan I foreslå?
Skal man have en HD, Og hvilke HD'ere? eller findes der andre MC'ere med et
godt bundtræk. 2500-3500 i 5'te gear eller sådan ca.
Og kan man også få et solidt bundtræk med mange Hk?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-08-02 14:58

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> godt bundtræk. 2500-3500 i 5'te gear eller sådan ca.
> Og kan man også få et solidt bundtræk med mange Hk?

VN1500 får jeg at vide er en af de hæftigste. Men alle japernes store drenge
har vel bundtræk. De ligger på 65-75 heste.
Hvad med HD, hvilke af deres har bundtræk?
Og er der andre mærker?

mvh Thomas

Fra : PCBruger

Dato : 17-08-02 17:51

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> et
Tja - Min WildStar 1600ccm har et moment på 134 Nm v. 2.250/min !!! og da
slaglængden er på 113mm, er det vel en af MCerne med det bedste bundtræk??
(og ca 65-Hk)
Mvh
http://MCi.webbyen.dk med nye billeder

Fra : Allan Wisborg

Dato : 17-08-02 19:35

> Skal man have en HD, Og hvilke HD'ere? eller findes der andre MC'ere med
et
> godt bundtræk. 2500-3500 i 5'te gear eller sådan ca.

Alle choppere har godt bundtræk. Bare find en stor motor med få HK så er den
næsten sikker på at være hjemme.
HD har ikke mere bundtræk end andre choppere med lige så stor motor (men
koster meget mere, med det er en anden diskussion som jeg ikke ønsker at
starte igen, men læs evt. her... :
http://www.mc-basen.dk/asp/nyheder/nyhed.asp?show=arkiv&id=306
eller
http://www.mc-basen.dk/asp/nyheder/nyhed.asp?show=arkiv&id=137)

> Og kan man også få et solidt bundtræk med mange Hk?

Suzuki 1400 - læs det ny Touring nyt, Yahama XJR 1300, Bandit 1200, X11 -
alle de store nøgencykler.
Hvis det skal være chopper der er til at betale er Guzzi California et godt
bud.
Ellers er der jo Hondas 1800 chopper eller Valkyrien med den 6 cylindrede
bokser.

Allan
TRX 850