ARRGH!! priser på bremseskiver
Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 16-08-02 13:46

Hejsa gruppe.

Min Intruder GLP 750 86 skal have ny bremseskive.

Jeg har fået oplyst priser fra 1650 til 2090. (Jesus, det er en dyr
hobby!!!!)

Nogen der ved om og hvor det kan gøres billigere????

På forhånd tak for hjælpen.

Ulf Gustavsen.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 16-08-02 15:28

> Min Intruder GLP 750 86 skal have ny bremseskive.
>
> Jeg har fået oplyst priser fra 1650 til 2090. (Jesus, det er en dyr
> hobby!!!!)
>
> Nogen der ved om og hvor det kan gøres billigere????

Emnet er jævnligt oppe i her gruppen og svaret har indtil nu været, at
skiver til mc er pissedyre!

mvh - Michael Krisenten (sv650s + vw polo (med nye skiver til 150 kr. + moms
per stk.)

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-08-02 15:37

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skiver til mc er pissedyre!

> mvh - Michael Krisenten (sv650s + vw polo (med nye skiver til 150 kr. +

Tjah, jeg har købt et sæt nye skiver til min KTM hos Niclas Lundblad i
Sverige til 320 kr. /stk. + forsendelse, men så kunne jeg også selv bestemme
designet...

Rittig

Fra : Squish

Dato : 16-08-02 19:53

Claus Rittig wrote:
> [...]
> Sverige til 320 kr. /stk. + forsendelse, men så kunne jeg også selv bestemme

Hva' kan jeg sige..? Nordjyde!

Squish

Fra : PCBruger

Dato : 16-08-02 19:00

Hvem har et link til ham/dem??
Mvh

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-08-02 19:10

"PCBruger" <oz1hdl@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem har et link til ham/dem??
> Mvh
>
> "Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> bestemme

Det har jeg.
Men du får det ikke før du lærer at svare og citere i henhold til netiketten

Rittig

Fra : Jakob D

Dato : 16-08-02 19:26

> Det har jeg.
> Men du får det ikke før du lærer at svare og citere i henhold til
netiketten

> Rittig

Hehehe..det er sq sjovt!

JD

(kom til at lave en direct reply/sorry)

Fra : Kim Hansen

Dato : 16-08-02 19:30

>Det har jeg.
>Men du får det ikke før du lærer at svare og citere i henhold til netiketten

Jeg kunne også godt bruge et link/tlf. nr.
Ved du om han kan lave dem bølgede?
Det ser nemerli´ bare godt ud.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-08-02 20:22

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne også godt bruge et link/tlf. nr.
> Ved du om han kan lave dem bølgede?
> Det ser nemerli´ bare godt ud.

Selvfølgelig laver han dem bølgede, det er ikke kun Braking og KTM der kan
finde ud af det. Se billeder på dk.binaer.motor om nogle sekunder - topic
"Bremseskiver"
Billede 1: Her står mine ekstra-hjul til KTM'en, et 18" endurohjul med den
svenske bremseskive ved siden af mine stakkelse motard-hjul der kører alt,
alt for lidt. Men nu vil Hr. Lund indregistrere en YZ400F med fun-wheels, så
måske kommer mine ud at lege i nær fremtid?
Billede 2: Intet billede af noget KTM uden et billede af min KTM. Eller
måske har jeg allerede fået liiiiidt for meget af den vidunderlige Dalmore
jeg flåede knoppen af for et par timer siden... Nå, nu sætter jeg Fight Club
på DVD'en til at accompagnere den herlige drik, og så hører i ikke fra mig
før imorgen

Rittig

Fra : flemsus

Dato : 16-08-02 17:25

> Tjah, jeg har købt et sæt nye skiver til min KTM hos Niclas Lundblad i
> Sverige til 320 kr. /stk. + forsendelse, men så kunne jeg også selv
> [...]
Laver han også skiver til gadecykler? Har han en www?
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-08-02 19:07

"flemsus" <flemsus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> bestemme

> Laver han også skiver til gadecykler? Har han en www?
> Mvh. Flemming Sørensen

Jeg tror ikke han laver flydende ophængte, men du kan jo prøve at spørge.
Mig bekendt har han ingen www, jeg så hans lille udstilling af interessante
(prisbillige og af høj kvalitet) stumper til enduro-cykler ved Pansartrofén
i foråret. Så nu kører jeg rundt med de fedeste "ikke-runde" bremseskiver i
stort set samme design som de nye originale KTM-skiver, blot står der "KTM"
i mine. Cool...
Prisen er 400 svenske, og de er vist stadig omkring 320 danske værd?
Forsendelse 100 danske, men lad være med at betale pr. efterkrav, det er
urimeligt dyrt, Post Danmark scorer kassen. Betal forud, evt. med check.
Kvaliteten er intet mindre end imponerende.

niclas.lundblad@swipnet.se

Rittig

Fra : flemsus

Dato : 16-08-02 19:17

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
> urimeligt dyrt, Post Danmark scorer kassen. Betal forud, evt. med check.
> Kvaliteten er intet mindre end imponerende.

Min mc er en VFR fra 87 så der er ikke meget flydende over den. Og det
haster heller ikke, men som ægte nordjyde er man vel på forkant med
tingene(Aalborg Ø)
Mvh. Flemming Sørensen