/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Hvornår slutter i mc-sæsonen ??
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 07-08-02 15:33

Hej Gruppe

Det er mit første år som mc-ejer, så jeg har gået og overvejet lidt hvornår
jeg skal sige farvel til køreturene på min motorcykel for i år.
Hvornår sætter I andre jeres cykler ind i varmen ?
Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kommer helt an på hvordan vejret
arter sig, men sådan cirka ?

Nå, men der er forhåbentlig et par gode måneder tilbage at suse rundt i...

Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 250



 
 
Kenneth S (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth S


Dato : 07-08-02 15:34

> Det er mit første år som mc-ejer, så jeg har gået og overvejet lidt
hvornår
> jeg skal sige farvel til køreturene på min motorcykel for i år.
> Hvornår sætter I andre jeres cykler ind i varmen ?
> Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kommer helt an på hvordan vejret
> arter sig, men sådan cirka ?
>
> Nå, men der er forhåbentlig et par gode måneder tilbage at suse rundt i...
>
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 250
>

Når den første frost kommer, første sne falder eller 1.december, hvad der nu
kommer først.

Kenneth S
R1



Henrik Nielsen - Rap~ (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 07-08-02 15:38

Sidste år sluttede den ikke for mig

I år slutter den, når den første salt kommer på vejen. Min sommerMC for
aldrig lov til at smage på salt :-/

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail



Anders Majland \(Rep~ (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Anders Majland \(Rep~


Dato : 07-08-02 18:05

Sæsonen 2002 slutter ca. 31/12 mens 2003 for midt vedkommende tidligst
starter 2/1

Ca. da en snestorm selvfølgelig godt kan få mig til at gå i 'hi'

/A



Nels Wolf (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Nels Wolf


Dato : 07-08-02 18:07


"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d512f4a$0$256$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hej Gruppe
>
>snip>>>
Hvornår sætter I andre jeres cykler ind i varmen ?
> Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kommer helt an på hvordan vejret
> arter sig, men sådan cirka ?
>
Vær opmærksom på at nogen forsikringsselskaber har faste terminer for hvornår man skal gå over til vinter-stilstandsforsikring- ved andre bestemmer man selv. Husk at kontrollere din forsikringspolice for at finde ud af dette.

Ellers parkerer de fleste vel deres sommer-mc for vinteren omkring 1.november-1.december som det seneste. Så snart man begynder med præventiv saltning af vejene er det fy-fy at køre på den pæne model..

Nels Wolf


Lars Stokholm (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 07-08-02 18:47

Den slutter den d. 31-12 lige før midnat. Og heldigvis starter den nye
allerede d. 1-1... Så varmen må cyklen få når jeg kører på den..

Lars

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
news:3d512f4a$0$256$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hej Gruppe
>
> Det er mit første år som mc-ejer, så jeg har gået og overvejet lidt
hvornår
> jeg skal sige farvel til køreturene på min motorcykel for i år.
> Hvornår sætter I andre jeres cykler ind i varmen ?
> Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kommer helt an på hvordan vejret
> arter sig, men sådan cirka ?
>
> Nå, men der er forhåbentlig et par gode måneder tilbage at suse rundt i...
>
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 250
>
>



Poul Tyrrell (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Poul Tyrrell


Dato : 07-08-02 20:01

Hej,

I "gamle dage", dvs. indtil for 22 år siden kørte jeg sommer og vinter
igennem 7 år. Også i snestorme m.v., hvor alle bilerne kørte fast, så der
kun var lille mig og så nogle traktorer på de jyske landeveje tilbage ude på
vejene.

Mine første 2 motorcykler egnede sig fint til dette (MZ 150 og MZ 250), men
den sidste, en Suzuki 500T kunne ikke lide det. På Suzuki'en måtte jeg stort
set udskifte alle elektriske kontakter efter den første vinter og der var et
værre mas med at holde kæden ren og smurt, Desuden kom alt alluminium til at
se ud af h. til pga. salten.

Det kan altså lade sig gøre, men helbredsmæssigt vil jeg ikke anbefale det.
Den sidste periode jeg kørte, var jeg ikke i stand til at gå på trapper den
første times tid efter, at jeg havde været ude at køre i køligt vejr (< ca,
10 grader C). Jeg er nu 47 år, og mine knæ er aldrig helt kommet sig over de
kolde år på cyklen.

Jeg har nu fået motorcykel igen, da jeg kan tillade mig at have den for
sjov. D.v.s. kun køre på den, når vejret er godt, og jeg har lyst. Det med
at have motorcykel som et nødvendigt transportmiddel er slut for mit
vedkommende.

M.v.h.
Poul
Moto Guzzi California III

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
news:3d512f4a$0$256$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hej Gruppe
>
> Det er mit første år som mc-ejer, så jeg har gået og overvejet lidt
hvornår
> jeg skal sige farvel til køreturene på min motorcykel for i år.
> Hvornår sætter I andre jeres cykler ind i varmen ?
> Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kommer helt an på hvordan vejret
> arter sig, men sådan cirka ?
>
> Nå, men der er forhåbentlig et par gode måneder tilbage at suse rundt i...
>
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 250
>
>



Jes Vestervang (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-08-02 20:22

Poul Tyrrell wrote:

> Det kan altså lade sig gøre, men helbredsmæssigt vil jeg ikke anbefale
> det. Den sidste periode jeg kørte, var jeg ikke i stand til at gå på
> trapper den første times tid efter, at jeg havde været ude at køre i
> køligt vejr (< ca, 10 grader C). Jeg er nu 47 år, og mine knæ er aldrig
> helt kommet sig over de kolde år på cyklen.
>
Det er ikke læmgere problem med moderne mc-tøj. I de til tider forekommende
lange, tørre og meget frosne perioder, hvor asfalten er is- pg snefri kan
man sagtens køre uden at fryse og uden at det er glat. Det kræver bare lige
at man har et halstørklæde på ...og man opdager hurtigt, hvis man ikke
har karburatorsprit i
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der dog ikke kører vinterkørsel, men det gjorde den gamle gixxer


Poul Tyrrell (08-08-2002)
Kommentar
Fra : Poul Tyrrell


Dato : 08-08-02 20:34

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
news:qvrria.361.ln@vissen.vandhane...
> Det er ikke læmgere problem med moderne mc-tøj. I de til tider
forekommende
> lange, tørre og meget frosne perioder, hvor asfalten er is- pg snefri kan
> man sagtens køre uden at fryse og uden at det er glat. Det kræver bare
lige
> at man har et halstørklæde på ...og man opdager hurtigt, hvis man ikke
> har karburatorsprit i
> --
> mvh Jes Vestervang
> FZS600 - der dog ikke kører vinterkørsel, men det gjorde den gamle gixxer
>

Ja det får tiden vise. Du har selvfølgelig ret i at tøjet er bedre i dag.
Desuden havde jeg dengang ikke råd til at købe det bedste. Nu er der lidt
bedre plads i budgettet.

I gamle dage, da jeg kørte om vinteren, kørte jeg bla. næsten hver weekend
frem og tilbage imellem København (hvor jeg læste) og Aalborg (hvor familien
og kærresten boede). Min erfaring dengang var, at når man nåede op imod de
100 km, så var det nærmest ligegyldigt hvad man havde pakket sig ind i.
Siger du, at nyt tøj kan klare den sag idag?

M.v.h.
Poul Tyrrell
Moto Guzzi California III
Ford Sierra 2.0 GT
Ford Sierra 1.6 Laser
Motobecane (det er en trædecykel)
Løbehjul og rulleskøjter
Så er der vist ikke noget, jeg har glemt - der er åbenbart en tradition her
på siden, at man nævner alle sine køretøjer



Jes Vestervang (08-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 08-08-02 20:42

Poul Tyrrell wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote:
>> Det er ikke læmgere problem med moderne mc-tøj..............
>>
> Ja det får tiden vise. Du har selvfølgelig ret i at tøjet er bedre i dag.
> Desuden havde jeg dengang ikke råd til at købe det bedste. Nu er der lidt
> bedre plads i budgettet.
>
Det der virkelig gør forskellen er vist alle de popsmarte membraner a la
goretex osv.

> I gamle dage, da jeg kørte om vinteren, kørte jeg bla. næsten hver weekend
> frem og tilbage imellem København (hvor jeg læste) og Aalborg (hvor
> familien og kærresten boede). Min erfaring dengang var, at når man nåede
> op imod de 100 km, så var det nærmest ligegyldigt hvad man havde pakket
> sig ind i. Siger du, at nyt tøj kan klare den sag idag?
>

> M.v.h.
> Poul Tyrrell
> Moto Guzzi California III
> Ford Sierra 2.0 GT
> Ford Sierra 1.6 Laser
> Motobecane (det er en trædecykel)
> Løbehjul og rulleskøjter
> Så er der vist ikke noget, jeg har glemt - der er åbenbart en tradition
> her
> på siden, at man nævner alle sine køretøjer

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og en trædecykel der har været flad i 5 år - det var det hele
Nåja, ecco-sko, adidas løbesko, harald nyborg sikkerhedssko (fyldt med lim,
maling og olie), 2 par millitærstøvler og 2 par brandmandsstøvler (fyldt
med sod) og nogle farmergummistøvler... og så lige nogle meget slidte
gamle hullede eccosko. Orv, jeg har også nogle Jack&jones posmarte sko som
jeg aldrig bruger Uhh, jeg var lige ved at glemme mine klipklapper og
mine sandaler ;-D Sikke en liste Jeg glemte sgu'da mine mc-støvler

Jens Jacob Bager Jen~ (09-08-2002)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 09-08-02 15:45

> I gamle dage, da jeg kørte om vinteren, kørte jeg bla. næsten hver weekend
> frem og tilbage imellem København (hvor jeg læste) og Aalborg (hvor
familien
> og kærresten boede). Min erfaring dengang var, at når man nåede op imod de
> 100 km, så var det nærmest ligegyldigt hvad man havde pakket sig ind i.
> Siger du, at nyt tøj kan klare den sag idag?

Hej Poul

Jeg har Rukka Goretex Tøj for 6300kr. Jeg har kørt om vinteren 3 år nu. Jeg
har de samme oplevelser som dig. Er det under 5 grader er det lige meget
hvor meget tøj man har på man skal nok bliver gennemkold efter nogen tid. Vi
snakker her om gennemkold som i det tager minimum en time ved alm
aktivitetsniveau at blive varm igen.

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)



Buck (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Buck


Dato : 07-08-02 21:19

Ja, der findes nu alt for mange søndags-bikere her i landet... :o/
For mit eget vedkommende har jeg anskaffet mig en ekstra cykel som jeg kan
nænne at bruge i dårligt vejr, og så længe temparaturerne gør at vejene ikke
er frosne, så kører jeg.
Skidt være med at der kun lige er 0 grader i luften, det betyder ikke
nødvendigvis at vejen også er frossen.
Men når vejen så er frossen, så stiller jeg cyklen og tage bussen istedet.
Jeg tør simpelt hen ikke smide cyklen ned i en rundkørsel når asfalten er
under frysepunktet...

For nogle år siden havde jeg en Virago med en masse chrom, og selvom det var
en solskins cykel ku jeg ikke la være med at ta en tur i starten af december
med en billig thermodragt til 700,-

--
/Buck (26 år og stadig viking)
CB 550 F1 ´75
CZ 180 ´01



Jes Vestervang (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-08-02 21:33

Buck wrote:

> Ja, der findes nu alt for mange søndags-bikere her i landet... :o/
>
Tænk på alternativet. Søndagsbikerne ville nok nærmere bare være kedelige
bilister fremfor motorcyklister, hvis det hed enten bil eller mc :-/
Men helårsbikere er da sejere
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Bent Erik Thomsen (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Bent Erik Thomsen


Dato : 07-08-02 23:27

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:airvcv$246$1@tux.netsite.dk...
> Ja, der findes nu alt for mange søndags-bikere her i landet... :o/
> For mit eget vedkommende har jeg anskaffet mig en ekstra cykel som jeg kan
> nænne at bruge i dårligt vejr, og så længe temparaturerne gør at vejene
ikke
> er frosne, så kører jeg.
> Skidt være med at der kun lige er 0 grader i luften, det betyder ikke
> nødvendigvis at vejen også er frossen.
> Men når vejen så er frossen, så stiller jeg cyklen og tage bussen istedet.
> Jeg tør simpelt hen ikke smide cyklen ned i en rundkørsel når asfalten er
> under frysepunktet...
>
> For nogle år siden havde jeg en Virago med en masse chrom, og selvom det
var
> en solskins cykel ku jeg ikke la være med at ta en tur i starten af
december
> med en billig thermodragt til 700,-
>
> --
> /Buck (26 år og stadig viking)
> CB 550 F1 ´75
> CZ 180 ´01
>

Søndagsbikere ?!?

Javist

Jeg har også haft MC som eneste transportmiddel i mange år (15 tror jeg).

Men når man får familie, bor på landet, og skal hente og bringe børn, købe
100 pakker bleer på tilbud,
hente byggematerialer, sand ...

Kort sagt når det er slut med ungkarlelivet

Så bliver det nødvendigt med en bil !

Imidlertid er det en velsignelse hvis man også kan få råd til en gammel MC.

--
Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)





Poul Tyrrell (08-08-2002)
Kommentar
Fra : Poul Tyrrell


Dato : 08-08-02 20:45


"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> wrote in message
news:ais6gb$7r2$1@tux.netsite.dk...
> Søndagsbikere ?!?
>
> Javist
>
> Jeg har også haft MC som eneste transportmiddel i mange år (15 tror jeg).
>
> Men når man får familie, bor på landet, og skal hente og bringe børn, købe
> 100 pakker bleer på tilbud,
> hente byggematerialer, sand ...
>
> Kort sagt når det er slut med ungkarlelivet
>
> Så bliver det nødvendigt med en bil !
>
> Imidlertid er det en velsignelse hvis man også kan få råd til en gammel
MC.
>
> --
> Bent Erik Thomsen
> Nær Ålborg
> 1980 Suzuki GS850GT
> Golf III 1.9 TD(i)

Ja - det er meget godt ramt. Nu er ungerne imidlertid blevet store og huset
er betalt, så det må være på plads at forkæle sig selv lidt. Også uden at
blive kaldt søndagsbiker
Jeg nåede trods alt at køre næsten 200.000 km på motorcykel, før den første
af ungerne meldte sin ankomst - og dermed bilen osv.

M.v.h.
Poul Tyrrell
Moto Guzzi California III
Ford Sierra 2.0 GT
Ford Sierra 1.6 Laser
Motobecane (det er en trædecykel)
Løbehjul og rulleskøjter
Så er der vist ikke noget, jeg har glemt - der er åbenbart en tradition her
på siden, at man nævner alle sine køretøjer



"H;P (07-08-2002)
Kommentar
Fra : "H;P


Dato : 07-08-02 20:48

Hejsa´

Alt for tidligt..... For de fleste !.

Kunne ikke lade være......

Hilsen

H ; P

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el. http://falken.vikingdk.net
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
Hvis Livet Ikke Er Sjovt...Hvorfor Griner Jeg Så ?<-



Martin Sørensen (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 07-08-02 21:10

> Det er mit første år som mc-ejer, så jeg har gået og overvejet lidt
hvornår
> jeg skal sige farvel til køreturene på min motorcykel for i år.
> Hvornår sætter I andre jeres cykler ind i varmen ?
> Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kommer helt an på hvordan vejret
> arter sig, men sådan cirka ?

Jeg har helårsforsikring, og er derfor frit stillet med hvor lang tid jeg
vil suse rundt.
Jeg kører indtil det bliver for koldt, hvilket vil sige at der er frost på
vejene om morgenen. Det er ikke så fedt at cyklen laver hjulspin når man
starter, selv om man starter så forsigtigt man kan. Så føler jeg mig mere
tryg ved at sidde i en bus, selv om det er dødens pølse og tager evigheder
sammenlignet med at køre selv.

Sidste år kom cyklen ind i slutningen af november, og taget ud igen midt i
februar.

Hvis du er meget følsom over for cyklen mht. salt på vejen osv, så kan du
nok godt skære ca. en måned af i hver ende og køre fra april til oktober. I
februar og marts i år var der meget ofte salt på vejene så vidt jeg husker.

> Nå, men der er forhåbentlig et par gode måneder tilbage at suse rundt i...

Ja, det er med at udnytte dem, mens de er der.

signing off.. Martin Sørensen
XS400 Seca uden vinterdæk



Lasse Leegaard (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Leegaard


Dato : 07-08-02 21:33

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> wrote in message
news:airuqk$fmh$1@news.cybercity.dk...
> Hvis du er meget følsom over for cyklen mht. salt på vejen osv, så kan du
> nok godt skære ca. en måned af i hver ende og køre fra april til oktober.
I
> februar og marts i år var der meget ofte salt på vejene så vidt jeg
husker.

Det der med salt... Er det ikke 'bare' et spørgsmål om at få skyllet cyklen
hver aften? Så kan den stå og tørre natten over?

Jeg overvejer ganske seriøst at køre hele året (mest fordi jeg IKKE gider
tilbage til bus/tog) :)

--
-Lasse-
CB500
Der har en plads i en tør og lun kælder - året rundt




Bent Erik Thomsen (07-08-2002)
Kommentar
Fra : Bent Erik Thomsen


Dato : 07-08-02 23:30


"Lasse Leegaard" <Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l.dk> skrev i en meddelelse
news:ais043$f25$1@sunsite.dk...
> "Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> wrote in message
> news:airuqk$fmh$1@news.cybercity.dk...
> > Hvis du er meget følsom over for cyklen mht. salt på vejen osv, så kan
du
> > nok godt skære ca. en måned af i hver ende og køre fra april til
oktober.
> I
> > februar og marts i år var der meget ofte salt på vejene så vidt jeg
> husker.
>
> Det der med salt... Er det ikke 'bare' et spørgsmål om at få skyllet
cyklen
> hver aften? Så kan den stå og tørre natten over?
>
> Jeg overvejer ganske seriøst at køre hele året (mest fordi jeg IKKE gider
> tilbage til bus/tog) :)
>
> --
> -Lasse-
> CB500
> Der har en plads i en tør og lun kælder - året rundt
>
>

Den kommer til at ruste, irre og se ud ad H. til uanset...
Det må man tage med hvis man vil køre hele året rundt.
--
Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)




Martin Sørensen (08-08-2002)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 08-08-02 10:50

> > Hvis du er meget følsom over for cyklen mht. salt på vejen osv, så kan
du
> > nok godt skære ca. en måned af i hver ende og køre fra april til
oktober.
> Det der med salt... Er det ikke 'bare' et spørgsmål om at få skyllet
cyklen
> hver aften? Så kan den stå og tørre natten over?

Det tager lang tid at skylle cyklen ren for salt, da det ikke er noget der
bare lige løber af. Desuden har det en tendens til at komme ind i alle
kroge.
Hvis du tror at du gider at rengøre den så grundigt hver dag, så er du nok
lidt optimistisk.

> Jeg overvejer ganske seriøst at køre hele året (mest fordi jeg IKKE gider
> tilbage til bus/tog) :)

Det kan nu være rart nok at sidde i en bus, mens det er kulsort udenfor og
snestorm. Så vil jeg hellere sidde i en bus.

signing off.. Martin Sørensen



Morten Juel (08-08-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 08-08-02 00:06

Første gang de salter, det skal hun fandeme ikke udsættes for !

--
Mvh
Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750



Hauberg (09-08-2002)
Kommentar
Fra : Hauberg


Dato : 09-08-02 21:37

Kære venner............jeg ved godt jeg er ny her.............meeen :
mc-sæsonen slutter forhåbentlig ALDRIG !!!!!!!
hilsen HH/mcinstruktørerne......

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
news:ais8nn$in1$1@sunsite.dk...
> Første gang de salter, det skal hun fandeme ikke udsættes for !
>
> --
> Mvh
> Morten
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> GPZ 750
>
>



Steen Gruby (09-08-2002)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 09-08-02 22:10

On Fri, 9 Aug 2002 22:36:59 +0200, "Hauberg"
<hauberg@mcinstruktoererne.nospam.dk> wrote:

Hej HH.

>Kære venner............jeg ved godt jeg er ny her.............meeen :
>mc-sæsonen slutter forhåbentlig ALDRIG !!!!!!!
>hilsen HH/mcinstruktørerne......
>
Den er sværd at stikke.
Forhåbentlig har du ret

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Claus Rolsted (11-08-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 11-08-02 22:47

> On Fri, 9 Aug 2002 22:36:59 +0200, "Hauberg"
> <hauberg@mcinstruktoererne.nospam.dk> wrote: et eller andet som jeg ikke
kan se.

Hej H.Hauberg,
Jeg kan se på Steens svar på dit indlæg, at du har startet Emne-linien med
"Sv". Dette gør, at jeg og en hel del andre ikke kan se dine indlæg.
Kan jeg ikke for fremtiden få dig til manuelt at rette til "Re" i stedet?
Alternativt kan du fikse det ved at køre det lille program oefix.exe, som jeg
nu har lagt i news:dk.binaer.motor .

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået
Skal til endelig køreprøve på tirsdag =:-|
- og så skal der handles cykel *stoort smil*




Morten Juel (12-08-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 12-08-02 00:16

ja jeg kunne ikke se det ;o((

--
Mvh
Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750



Armand (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 22-08-02 23:31


Morten Juel <mp@stofanet.invalid> skrev i en
news:ais8nn$in1$1@sunsite.dk...
> Første gang de salter, det skal hun fandeme ikke udsættes for !

Lad os håbe på tidligt frost i år - GPZ'eren trænger vist til en
laaaaang vinters renoveren

--
Armand.



Søren Lindholt (11-08-2002)
Kommentar
Fra : Søren Lindholt


Dato : 11-08-02 20:47


"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse ne
> jeg skal sige farvel til køreturene på min motorcykel for i år.

Der er billeder fra sæsonafslutningen på motortosse.dk, "under tosserne i
sneen" 31.12... næste sæson blev startet ret snart derefter...

mvh Søren
www.motortosse.dk




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408668
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste