Hva.. Lås til MC'en.. Eller var det til da~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-08-02 21:22

http://www.pjbsecurity.fsnet.co.uk/products/disclocks/pjb709.htm

/Thomas
(Det er muligvis set på gruppen før, men jeg har først set det nu)

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 07-08-02 02:15

Fancy...

- men de ser mig da lidt spæde ud i samlingen mellem "grapperne" - måske er
de bedst til damen? så skal man bare huske hvilken lygtepæl det var...

Mvh
Kristoffer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-08-02 07:07

Kristoffer Lippert <krl@imv.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d5073e9$0$392$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Fancy...
>
> - men de ser mig da lidt spæde ud i samlingen mellem "grapperne" - måske
er
> de bedst til damen? så skal man bare huske hvilken lygtepæl det var...

Jeps.. Jeg må have mig sådan en anordning.. Når man skal ud og kører MC , så
tager man hende med ned til den. Låser op for MC'en , og i et snuptag sætter
man lige hende til istedet. Så kan hun stå der og klo et par timer mens man
hygger sig sammen med den "anden" .. :)

> Mvh
> Kristoffer

/Thomas

Fra : Jake

Dato : 08-08-02 12:51

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message
> [...]

sætter
> man lige hende til istedet. Så kan hun stå der og klo et par timer mens

HeHe!

Det er da til både damen og maskinen! Lås hende til maskinen så kan
hunskrige op hvis der er nogle der forsøger at rende med den

/Jake

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 08-08-02 16:46

hehehhe... Yups, fed idé... 2 i én, lås og alarm.

/Kristoffer

Fra : Anneli

Dato : 10-08-02 22:41

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse
> hehehhe... Yups, fed idé... 2 i én, lås og alarm.

Ha ha ha, næææ drenge........ de håndjern er til damen; hun låser manden
fast i førnævnte lygtepæl og snupper selv kværnen ;0)

Og mere seriøst, så kan den lås da ikke være meget værd! Der skal næppe
mere end en neglesaks til at klippe mellemstykket over :0(

Stor hilsen Anneli og Savage - uden håndjern :0)