Mc- priser
Fra : c petersson

Dato : 06-08-02 20:14

Jeg har længe villet købe en brugt MC, men det ser ud til at folk tror at
det er guld der sælges,( eller er der noget om at man lægger 10-20.000 kr
til, når det er en kvinde der annoncerer?).
Jeg savner stadig en listepris guide, told og skat vil gerne hjælpe med en
enkelt MC eller to, men deres lister er ikke officille, jeg fatter stadig
ikke hvorfor der tilsyneladende er en i DK for MC, når der er for biler, og
andre lande har for begge dele.
Er der nogen der kan rådgive.?

Mange sommer hilsner
charlotte Petersson

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 06-08-02 20:45

> Er der nogen der kan rådgive.?
>
> Mange sommer hilsner
> charlotte Petersson

Find den ønskede model i dba og træk ca. 5-10% fra.
Vil sælger ikke sælge til den pris vil han nok gerne en månedstid efter.
Mange annoncerede priser er fuldstændig ublu og ligger typisk 10-20% over
hvad en forhandler vil give sælgeren hvis han skal tage maskinen i bytte.
Jamen!! Siger du så, de står jo alle sammen til den pris, hvorfor skulle jeg
så ikke kunne få det samme for min cykel som alle de andre kan for en
tilsvarende? Hæ, svaret står i sætningen! "Alle de andre" Lige nu er der
omkring 600 cykler til salg på www.dba.dk, de er altså ikke allesammen sat
til salg sidste torsdag. Tit og ofte står de sammen cykler der i halve år,
ofte til stærkt nedsat pris efter et par måneder.
Men jo, om det er privat der sælger en cykel eller det er en forhandler der
sælger en bil, det er rent guld de har stående, men det du vil sælge til dem
er det tarveligste lort som de gerne vil have lidt penge for at fjerne for
dig

Venlig Hilsen
Henrik