Sejlads med børn
Fra : Jacob Hammond

Dato : 16-02-01 20:01

Hvordan sikre man bedst muligt børn i en sejlbåd så som 2 piger på 9 og 11
år???

Fra : Wingman

Dato : 17-02-01 01:08

Hvordan sikre ?. Mener du spænde dem fast osv.
Og er det en stor eller en lille sejlbåd ?.

9 og 11årige bliver vel siddene når de får besked på det, med mindre det er
orkan
Ellers kan man vel købe sikkerheds line til alle om bord.
--
Best regard´s / Venlig hilsen
Kim @ndreasen

Fra : N/A

Dato : 18-02-01 01:46

Fra : Jacob Hammond

Dato : 18-02-01 01:46

Hvilke veste bruger pigerne så?
Er det de gode gamle fra HH eller de mere nye bløde i det?
Får pigerne også stropper imellem benene på?