Gummifatning til fatningsløse pærer (de he~
Fra : Bernhard

Dato : 03-08-02 21:02

Hej NG

Men er der nogen, der ved hvor jeg køber "spader"/gummifatninger, der passer
til de helt små 12V1,2W fatningsløse pærer?

pft.

Wheeler

Spørgsmålet er endvidere postet i tråden "kortslutning TDR 125 -
instrumentpanel" - beklager!

Fra : Jens Jessen

Dato : 04-08-02 10:21

Den slags sidder i mange biler.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 05-08-02 23:00

> Den slags sidder i mange biler.

Ja det er altid et godt at starte når man skal bruge noget til et
MC-ledningsnet, da jeg renoverede ledningsnettet på min fars BMW (R60/7) fik
jeg fat i et ledningsnet fra en Audi 80 (ældre), det viste sig at farver og
stiktyper passede sammen med faverne og stiktyper på BMW`en, så renoveringen
"ødelagde" ikke de orginale ledningsfarver.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar