Thy-træf - København -> Thy - Fælleskørsel~
Fra : Lasse Leegaard

Dato : 03-08-02 16:19

Fra den 9. til den 11. August er der Thy-træf.. ( www.thytraef.dk )

Jeg skal derop i nærheden af (Frøstrup) i anden anledning (Min familie har
været så fræk at lægge familie-festen den weekend)
Jeg kører til Thy torsdag den 8. med afgang fra København først på
formiddagen og tilbage til København igen søndag den 11. (Hvornår er lidt
afhængigt af om der er nogen der gider køre med mig)
Jeg har fået det indtryk at folk kører deroppe fra ca sidst på formiddagen
(hvilket jo er et godt tidspunkt - så er man i KBH til en fornuftig tid.)

Det kunne være lidt hyggeligt at køre sammen med nogen (da det er en *lidt*
lang tur syns jeg - ihvertfald alene).

Det er min plan at køre på motorvej på sjælland og fyn og hovedvejene 13 og
26 op over Viborg/Mors

--
-Lasse-
CB500

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-08-02 20:28

> Det er min plan at køre på motorvej på sjælland og fyn og hovedvejene 13
og
> 26 op over Viborg/Mors

Overvej evt en færge Århus->Odden eller Ebeltoft Odden (Pladsreservation
anbefales - www.mols-linien.dk) Det koster 220,- og så spare man alt
vejarbejdet omkring vejle og ved lillebælt.

/A - der var ude og sejle sammen med Aprilia'en idag

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 06-08-02 08:38

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:aijv7h$5lg$1@sunsite.dk...
> [...]
> anbefales - www.mols-linien.dk) Det koster 220,- og så spare man alt
> vejarbejdet omkring vejle og ved lillebælt.

Har jeg også overvejet.... Det ender nok også med en færge-tur... Mon det
får flere til at skulle samme vej de dage? :)

--
-Lasse-
CB500 '96

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-08-02 22:05

> Har jeg også overvejet.... Det ender nok også med en færge-tur... Mon det
> får flere til at skulle samme vej de dage? :)

Nu kan jeg ikke lige huske hvilke dage det var (og dit oprindelige indlæg er
expired) men jeg er da at finde på strækningen Møldrup <-> Kbh to gange om
ugen de næste måneder ...

Og efter nu at have prøve begge mols liniens ruter kan jeg konstatere at der
er stor forskel på facaliteterne for mc'ister. På ruten til Århus er der
solide pakremme til at tøjre mc'en med mens der på Ebeltoft ruten kun er et
par klodser til hjulene og et stykke tovværk. Jeg tager nok mine egne remme
med i næste uge - de er noget nemmere at bruge.

Mvh
Anders Majland