Passer samme udstødning på både GSXR400 G7~
Fra : Brian

Dato : 03-08-02 14:08

Skal skrive noget her ellers tror TeleDK det er spam :(

Det hele står i subjekt !

tak.

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 03-08-02 15:05

"Brian" <asif@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal skrive noget her ellers tror TeleDK det er spam :(
>
> Det hele står i subjekt !

Ja, og du kunne havde skrevet hele spørgsmålet igen istedet...

Men, kan desværre ikke hjælpe, kender kun gk73a og gk76 modellen. Hvad er
der af kende tegn ved 75 modellen ?

mvh Tommy Fer

Fra : Brian

Dato : 04-08-02 20:28

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote in message

> "Brian" <asif@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Passer samme udstødning på både GSXR400 G75A og GK76a ??

> Men, kan desværre ikke hjælpe, kender kun gk73a og gk76 modellen. Hvad er
> der af kende tegn ved 75 modellen ?

Ved jo netop ikek hvad forskellen er på de to modell,er håber jo det kun er
kåbe osv der er ændret så de passer udstødning sammen....

/brian

Fra : SLP/JM

Dato : 05-08-02 13:15

"Brian" <asif@hotmail.com> skrev > Det hele står i subjekt !

Jeg tror, der er tale om en tastefejl. Der findes ingen GSX-R 400 model,
hvis stelnummer starter med G75A. Til gengæld starter stelnummeret på GSF
400 Bandit med GK75A. Se evt.
http://www.cyclemallusa.com/mall/electrexusa/suzuki.htm

Hvis det er, fordi du har kig på den udstødning, Sayjes har til salg på
deres hjemmeside, er en GSX-R 400R RRL 100% sikkert en GK76A

Susanne