Xj600 "skraldrer" i tomgang
Fra : Kim Nielsen

Dato : 02-08-02 19:44

Hej Ng.

Har en xj600,som jeg nu har kørt på i 5 år.De sidste 3-4000km er den begyndt
at skraldre
mere og mere i tomgang.På det sidste vil den heller ikke rigtig "forbi"
nogle forskellige omdrejningstal,tøver ligesom.Den skraldrer ikke så meget
hvis jeg tager koblingen,(vel og mærke i tomgang).Jeg har iaften pillet
ventildækslet af,da jeg var sikker på det var knastkæden.Så er det jeg håber
en eller anden kan sige mig om der kan være noget galt med kæden når den
virker meget stram oppe under dækslet.Det er måske noget helt andet?Hvad kan
ellers få en motor til at skraldre og tøve?Ventiler,kobling?
Takker for de mange gode råd jeg som ¨"grøn mc'ist " har fået herigennem de
sidste 5år.
Det har faktisk betydet at jeg den dag idag stadig ikke har måttet køre
opgivende til værkstedet

Hilsen Kim

Fra : Armand

Dato : 02-08-02 22:32

Kim Nielsen <saleon@image.dk> skrev i en
> [...]
"forbi"
> nogle forskellige omdrejningstal,tøver ligesom

- Tøm svømmerhusene for bensin og genfyld ikke førend at du har givet
tankens indhold en "spritkur" for vand i bensinen!

- Få karbunaderne synkroniseret!

- Knastkæden skal(!) være omend meget stram!

--
Armand.