givi / kappa - prøver igen ??????
Fra : Jens E Jensen

Dato : 02-08-02 15:09

Passer Kappa tasker på Givi rack og omvendt, dermed også ment topbokse ?
bilder mig selv ind de gør...

Hilsen Jens

Fra : Anneli

Dato : 02-08-02 15:33

"Jens E Jensen" <wer@wert.com> skrev i en meddelelse
> Passer Kappa tasker på Givi rack og omvendt, dermed også ment topbokse
?

Ja det gør de :0)

--
Stor hilsen Anneli og Savage - med Kappa på :0)

Fra : Niels Morell

Dato : 02-08-02 19:15

Hej Jens

Du skal være opmærksom på at de selvfølgelig skal være samme system,
jeg havde lånt en Givi taske til et givi-rack her til sommerferien, og de
passede ikke sammen da de åbenbart osse laver et scooter eller Øvert system,
som ikke passer med Wingrack2.

Niels