MC-butik på Sveriges vestkyst?
Fra : Jens T

Dato : 01-08-02 08:06

Hejsan,

Lørdag damper vi af mod Norge. Vi tager færgen til Helsingborg, og
kører over Göteborg mod Oslo. Jeg kunne godt bruge en tanktaske til
turen, så er der nogen, der kender en god mc-butik på vejen? Jeg har
tænkt på MC-huset i Malmö, men det ligger ikke ligefrem på den
planlagte rute. Andre bud modtages meget gerne.

Jens
Bandit 600

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-08-02 09:10

news@tornoe.net (Jens T) writes:

> [...]
> tænkt på MC-huset i Malmö, men det ligger ikke ligefrem på den
> planlagte rute. Andre bud modtages meget gerne.

RG Motor ligger i Helsingborg http://www.rg-motor.se/ - det er en ret
stor Yamaha-only forretning. De har Oxford tasker, som kan anbefales
(http://www.oxprod.com/)

God fornøjelse i Norge!

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Andreas

Dato : 01-08-02 14:02

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> RG Motor ligger i Helsingborg http://www.rg-motor.se/ - det er en ret
> stor Yamaha-only forretning. De har Oxford tasker, som kan anbefales
> (http://www.oxprod.com/)
>
> God fornøjelse i Norge!

Åk riksväg 45 mellan göteborg - trollhättan, så passerar du Bike i
Trollhättan. Det är en av de bättre butikerna i sverige tycker jag,
iallafall på västkusten. Finns på www.biketrollhattan.se dessutom...

/God tur

Fra : Tornøe

Dato : 01-08-02 17:35

> Åk riksväg 45 mellan göteborg - trollhättan, så passerar du Bike i
> Trollhättan. Det är en av de bättre butikerna i sverige tycker jag,
> [...]

Tak skal I have!

Fra : Sporty

Dato : 03-08-02 10:33

"Tornøe" <news@tornoe.net> skrev i en meddelelse
> [...]

Mandag eftermiddag kl. 17.15 henvendte jeg mig til BIKE, idet jeg
holdte med et punkteret baghjul ca. 500 m. fra deres forretning. Men nej,
desværre var der ingen hjælp at hente: Vi "stænger" straks, var det eneste
de kunne fortælle. På døren stod der ellers de havde åbent til kl. 18.00.
Dårligere service har jeg aldrig tidligere mødt.

Fik dog problemet løst, i kraft af en flink forbikørende svensk HD kører,
han kørte sgu 50 km. hjem og skiftede til bil og trailer, kom tilbage og fik
mig bugseret til en campingplads: Stenrøsets Camping, Trollhattan (Rigtig
fin plads, kan på det kraftigste anbefales). Dagen efter kom camping-fatter
med bil og trailer og tilbød at bugsere mig på værksted. Flink mand.
Oplevelsen med de flinke svenskere vil jeg aldrig glemme - og have den i
tankerne hvis jeg skulle støde på en svensk turist i "nød", vil jeg helt
sikkert have.

BIKE besøger jeg ALDRIG igen.

Johnny

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-08-02 13:46

Andreas wrote:
>...Finns på www.biketrollhattan.se dessutom...

....Honda VFR VTEC -02 Röd+blå+silver 0 mil 124.900 kr...
*suuuuk*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600