Søkort
Fra : Michael

Dato : 31-07-02 21:48

Hej alle sammen
Skulle der være nogen her, der ved hvor man
kan finde søkort over den Amerikanske østkøst

Michael.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-02 23:15

Jeg har et sæt friske kort liggende som dækker fra New York og nordøst over
(Nova Scotia/Newfoundland og hele nordatlanten). De er fra April 2002 og har
aldrig været brugt idet de var backup til mit elektroniske system på min tur
fra Newport til København i maj iår.
Ellers kan du få alle kort hos Ivar C. Weilbach & Co. A/S. Toldbodgade 35.
1253 København K. Tlf.: 33 13 59 27
Mvh
Jan
www.AleneJordenRundt.dk

Fra : Betina, Silje og Jen~

Dato : 02-08-02 22:42

Hej.

Prøv westmarine.com, de sælger alt godt til havet... Det er en fin site, med
online katalog

Jens Lundgaard