Spyball hjælp
Fra : Michael

Dato : 31-07-02 21:10

Hejsa er der mon nogle som har erfaringer med hvad der kan være galt når
Spyball,en er totalt død, mvh Michael

Fra : BoS

Dato : 31-07-02 22:54

"Michael" <ankerlund@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der mon nogle som har erfaringer med hvad der kan være galt når
> Spyball,en er totalt død, mvh Michael

Hej Michael

Der har lige været en tråd om Spyball. Deri kunne du bla. læse om min
Spyball. som opførte sig mærkeligt. Først var den totalt død. Jeg kunne ikke
armere den og mc'en kunne ikke starte. Men SÅ begyndte den at hyle hvert
femte minut. Jeg prøvede først at kortslutte den. Har du prøvet det?

Der er en lille ledning med et sort stik på, man kan kortslutte ved at sætte
den lille dims på (ved ikke hvad sådan en hedder), der fulgte med, da du
købte alamen.
Man kan også bare stikke en tynd ledning ned i den, hvis man som jeg, ikke
kan finde den lille sorte dims...

Men det hjalp ikke. Den måtte på værksted. Det viste sig, at der var gået en
ganske normal sikring. Æv... Så kunne jeg have sparet Dansk Autohjælps gebyr
på 840 spir. Så prøv også at tjekke sikringerne...

Held og lykke

mvh Bo

Fra : b.jeppesen

Dato : 07-08-02 08:24

"Michael" skrev d. 31-07-02 21:10 dette indlæg :
> Hejsa er der mon nogle som har erfaringer med hvad der kan være galt
når
> Spyball,en er totalt død, mvh Michael
>
> Hej Michael
prøv denne link, der er alle de oplysninger du skal bruge
www.lpas.dk
Mvh
Bjørn cbr 1k

http://www.kandu.dk/