Omvikling af stator
Fra : Kim Hansen

Dato : 31-07-02 16:18

Hej

Er der en der ved hvor man kan få en stator omviklet til en billige
penge, ca en tusse.
Jeg kan ikke finde en uoriginal til min DR 250 S, og en original kst
over 3000.-
Eller hvis der er en der har en hel mc stående er jeg også
interesseret i at købe sådan en.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 31-07-02 18:21

Kim Hansen <ksh@webnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dmvfku0n61mpj5ieinhod6po5hvkrf85cf@4ax.com...
> [...]
> over 3000.-
> Eller hvis der er en der har en hel mc stående er jeg også

Prøv at spørge hos Erik Schnabel, Kronborggade 5, Tlf 35 85 40 80. Det er
den mest fingernemme jeg kender, han har en gang omviklet en rotor for min
Honda CB 750.

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-07-02 23:45

> [...]
Det er
> den mest fingernemme jeg kender, han har en gang omviklet en rotor for

...og kan du få ham til det, så får du en der er bedre end original

Kenneth S

Fra : Jens E Jensen

Dato : 02-08-02 11:08

set andet sted i gruppen http://www.mc-elektro.dk/mc_elektro.htm