Hvor høj er en VMAX over styret? Nogen der~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-02 15:03

Hvor høj er en VMAX over styret? Nogen der ved det?

Jeg har forsøgt at finde højden men forgæves.

mvh Thomas

Fra : vmx

Dato : 31-07-02 15:25

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor høj er en VMAX over styret? Nogen der ved det?
>
> Jeg har forsøgt at finde højden men forgæves.
>

> mvh Thomas

hva ??

du mener fra asfalten op til det øverste af speedometer eller håndtag eller
spejle ?
Jeg kan måle efter for dig. Det koster kun en halv kasse.
..
..
..
..
..
..
..
..
sodavand

Mvh
Robert

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-02 15:38

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> spejle ?
> Jeg kan måle efter for dig. Det koster kun en halv kasse.

Kan vi bare bytte ligeover. Du får min SVS og jeg får din VMAX? :) Så kan
jeg selv måle det.

Jeg mener fra håndtaget og ned til asfalten. Men hvis du også gider at måle
fra spejle og ned ville det være mægtigt. Men kan de spejle ikke krænges
nedad, så de ikke fylder så meget i højden?

Mvh Thomas

Fra : vmx

Dato : 31-07-02 15:39

> Kan vi bare bytte ligeover. Du får min SVS og jeg får din VMAX? :) Så kan
> jeg selv måle det.

jeg tror du trænger til en kold afkla...vaskning.. snarest muligt....

> [...]
> fra spejle og ned ville det være mægtigt. Men kan de spejle ikke krænges
> nedad, så de ikke fylder så meget i højden?

ok, here we go

fra vejen til:
-> håndtag: 111 cm
-> styr, top af bremse/koblings beholder: 114 cm
-> højeste punkt på selve styret: 112 cm
-> top af speedo: 117 cm
-> top af spejle: 132 cm

er bredden underordnet ?

PS: Hvad har du gang i ?

hvorfor sidder du inde ? hvorfor sidder jeg selv inde i det vejr?

Rob

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-02 15:55

> [...]
> -> håndtag: 111 cm
> -> styr, top af bremse/koblings beholder: 114 cm
> -> højeste punkt på selve styret: 112 cm

Tak for det :)

> er bredden underordnet ?

Ja.

> PS: Hvad har du gang i ?

Jeg har gang i at finde en VAN som jeg kan have MC'en i når jeg køre langt
sydpå (se tråd længere nede). Og når jeg alligevel skal lægge lån om til at
købe en VAN overvejer jeg kraftigt at sælge SV'en og købe en VMAX (brugt vel
at mærke). Derfor ville jeg vide hvor høj den er. Det er nemlig ikke
længden, eller bredden der er mangel på i vore dages VANs, men højde.
Jeg havde håbet at VMAX'en var lidt lavere, så jeg kunne købe en noget mere
strømlinet VAN, men jeg kommer nok til at købe en Chevy Astro, der kan den
ihvertfald 100% hvis der ikke kan være to.
Hvad mener du forøvrigt om dem de har til hos: http://www.haasum.dk

> hvorfor sidder du inde ? hvorfor sidder jeg selv inde i det vejr?

INDE jeg sider da nede på stranden med min laptop :) Nej du har ret, jeg
smutter ud og nyder vejret.

Hilsen Thomas

Fra : vmx

Dato : 31-07-02 15:57

> [...]
> strømlinet VAN, men jeg kommer nok til at købe en Chevy Astro, der kan den
> ihvertfald 100% hvis der ikke kan være to.

Jeg mener at kunne huske, at de har været til salg i temmeligt lang tid..
behøver ikke betyde andet end mangel på købere, eller for høj pris.
Desuden bryder jeg mig ikke om deres "slagtexter" . . virker prangende
a la Fona... you know!

> INDE jeg sider da nede på stranden med min laptop :)

yes sure.. og solceller.. og et gratis orange abonnement )

> Hilsen Thomas

Ilm..

Robert

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-02 16:31

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> mere

Forøvrigt, nu kommer jeg til at tænke på at runa IKKE mere vil forsikre
VMAX. For ca. et halvt år siden kom de op med en liste over MC'er de ikke
under nogen omstændigheder ville forsikre.
Hvor har du din forsikret og hvad giver du i kasko?

Mvh Thomas

Fra : vmx

Dato : 31-07-02 16:56

Hvor har du din forsikret og hvad giver du i kasko?

> Mvh Thomas

kig efter i din "normale" inbox .....

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 31-07-02 17:59

> Forøvrigt, nu kommer jeg til at tænke på at runa IKKE mere vil forsikre
> VMAX. For ca. et halvt år siden kom de op med en liste over MC'er de ikke
> under nogen omstændigheder ville forsikre.

Det er nu ikke helt rigtigt... man skal bare godkendes af én bestemt gut på
hovedkontoret, jeg har nemlig lige fået kasko på en TL1000S, der ellers også
er på "blacklisten", endda til så han udbrød "Uha, det er en af de rigtigt
slemme..."
Man skal tale med en Thomas Christiansen (flinker fyr...) på telefon
33957300. Men man skal selvfølgelig stadig være berettiget til at blive
forsikret i RUNA i forvejen.

M.v.h.

Thore
TL1000S - herresjov MC
RF600R - Til salg

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-02 20:36

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Man skal tale med en Thomas Christiansen (flinker fyr...) på telefon
> 33957300. Men man skal selvfølgelig stadig være berettiget til at blive

Ved du hvad? Det er rigtig gode nyheder! Jeg troede ikke de var hverken til
at hugge eller stikke i (har jeg læst tidligere her i gruppen). Jeg er
berettiget igennem min fagforening så der burde ikke være noget problem dér.
Og så har jeg kørt skades løst i snart et år (!) (har haft kørekort i et år)
:)

Jeg tror jeg ringer og snakker lidt med ham.

Tak for tippet.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-02 22:55

> [...]
> behøver ikke betyde andet end mangel på købere, eller for høj pris.
> Desuden bryder jeg mig ikke om deres "slagtexter" . . virker prangende

Ja det har også undret mig. De har været til salg ihvertfald i et lille år.
Og det er da lysår når man taler MC. Kan være de er for dyre. Kender du
andre steder hvor der handles MC udover dba og mcbasen?

Fra : vmx

Dato : 31-07-02 15:41

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> fra spejle og ned ville det være mægtigt. Men kan de spejle ikke krænges
> nedad, så de ikke fylder så meget i højden?

joe.. en smule ikke mere end et par cm.. de er nemme at pille helt af..