Wild Star 1600
Fra : Jens Didriksen

Dato : 29-07-02 22:35

Går for tiden og kikker langt efter en Wild Star 1600, efter at en af mine
buddy's kom forbi på sådan en med et smil så stort at det skulle opereres
væk...

Hvis der er nogle ejerer der har lyst til at komme med lidt god/dårlig
kritik af deres mc ville jeg blive glad

Jens

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-07-02 23:26

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogle ejerer der har lyst til at komme med lidt god/dårlig
> kritik af deres mc ville jeg blive glad

Kan lidt tests gøre det

http://www.motorcycledaily.com/28sept00yamaha2000roadstar.html

http://www.motorcycle.com/mo/mcyam/roadstar/99roadstar.html

http://www.motorsports-network.com/YAMAHA/roadstar/roadride.htm

http://www.motorcycle.com/mo/mcyam/00rstar.html

http://motorcycle.com/mo/mccompare/cruisers00/00yhd.html

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jan Vagle

Dato : 29-07-02 23:48

Jens Didriksen wrote:

> [...]
> væk...
>
> Hvis der er nogle ejerer der har lyst til at komme med lidt god/dårlig

Get a real bike.. hår på brystet var på moten i ~80 åra...

VN800 better............

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : PCkurt

Dato : 30-07-02 12:08

"Jan Vagle" <bones.REMOVE@broadpark.no> skrev i en meddelelse
> [...]
Det er en rigtig fed cykel!!!
Slaglængende er længere en Harley`s!!!
Den har ca 65HK, og der er lige i underkanten, syntes jeg.
Den er mega bred, 4 ventiler pr cyll., 2 tændrør pr cyll, hydral.
vent.løfter, remtræk til baghjul m.m.m.
se evt min på http://MCi.webbyen.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-07-02 21:21

Jan Vagle wrote:

> VN800 better............

Hihi, sådan en prøvede jeg engang Trillebørfaktoren er ret høj, når man
er vant til en Fazer ...men det skal den jo også være Jeg fandt i
samme forbindelse ud af at jeg ikke skal eksperimentere mere med den slags
cykler før jeg bliver gråhåret og går langsomt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600