Hjemmeside igen igen
Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 26-07-02 22:52

Bare for at provokere har jeg lavet en yderst simpel smagsprøve på min egen
hjemmeside ( grøn knap)

Men bare rolig, hvis der ikke er stemning for en ny side, laver jeg den da
ikke...
--
Venlig hilsen Rune
http://www.bandit600.netfirms.com/index.htm

Fra : Morten Dybdal

Dato : 26-07-02 23:24

Rune (Bandit600) wrote:
> [...]
> hjemmeside ( grøn knap)
>
> Men bare rolig, hvis der ikke er stemning for en ny side, laver jeg den da

Hmmm, nu har jeg prøvet 2 gange, og jeg kan sige at du lavet en fin side
at crasche Mozilla (1.0) med.

--
Morten Dybdal

Fra : MC

Dato : 26-07-02 23:46

> Hmmm, nu har jeg prøvet 2 gange, og jeg kan sige at du lavet en fin side
> at crasche Mozilla (1.0) med.
>

> --
> Morten Dybdal

Tjo, har det samme prob....

Steen
CB1100F 85` Street Fighter Style

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 26-07-02 23:58

Har lige været derinde med explorer..

Hvis siden bliver til noget, bliver den selvfølgelig kompatibel med diverse
programmer. (det er min nok ikke)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-07-02 23:36

Morten Dybdal wrote:

> Hmmm, nu har jeg prøvet 2 gange, og jeg kan sige at du lavet en fin side
> at crasche Mozilla (1.0) med.

Det er vist formålet med FP express :-/

--
mvh Jes Vestervang - med konqueror
FZS600

Fra : RacerNiels

Dato : 27-07-02 00:40

www.sqzuki.subnet.dk *there can only be one*

NielSV650

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 27-07-02 06:54

"> www.sqzuki.subnet.dk *there can only be one*

> NielSV650

Say... That's a nice bike!"

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 27-07-02 07:20

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> skrev i en meddelelse

> www.sqzuki.subnet.dk *there can only be one*
>

> NielSV650

Jeg har lånt et af dine billeder til min "smagsprøve", hvis du gerne vil
have det
fjernet så mail mig lige.

Fra : Lars Hyldal

Dato : 27-07-02 08:36

"Rune (Bandit600)" skrev
> Jeg har lånt et af dine billeder til min "smagsprøve"

Det ses tydeligt - billedet fra forsiden er helt væk. Mon ikke
Niller-drengen vil have det igen

/Hylle

Fra : Lars Hyldal

Dato : 27-07-02 08:39

Hva' f... laver du ved computeren kl. 01.40 en fredag aften ? Burde du ikke
enten ligge i din seng eller være i byen - der er da lige kommet SU. Få dig
et liv

/Hylle

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 10:58

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmeside ( grøn knap)
>
> Men bare rolig, hvis der ikke er stemning for en ny side, laver jeg den da

Hej Rune

Det er netop noget i den stil jeg godt kunne tænke mig som bruger af denne
gruppe. For at få yderligere inspiration kan du også se på www.omnix.dk/bil
som er ved at blive lavet, det hele virker ikke endnu, men nok til at kunne
få ideer om hvad man måske ville vide.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002
Hilsen Denise

Fra : Lars Hyldal

Dato : 27-07-02 18:11

Denise skrev om Rune Bandits senste tiltag:
> Det er netop noget i den stil jeg godt kunne tænke mig som bruger af denne
> gruppe.

Hvad finder du der, bortset fra billedet, som du ikke finder på DMCN-listen
?

Mvh.
Lars Hyldal (Hylle) / DMCN#1

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 27-07-02 18:43

Hej Lars

Hvordan er det liige ??

Bliver listen opdateret automatisk når man tilmelder sig ?
Eller skal vi pænt vente ??

Jeg har lige tilmeldt mig listen men synes ik' rigtig der sker noget .......
eller er der noget med cookies ??

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 27-07-02 22:24

> Hej Lars
>
> Hvordan er det liige ??
>
> Bliver listen opdateret automatisk når man tilmelder sig ?
> Eller skal vi pænt vente ??

Du skal stadig "pænt vente". Jeg ved at Lars knokler med at færdiggøre
bruger-tilmeldingen så den bliver udført med det vuns og ikke gennem en
redaktørs indgriben. Jeg snakkede med han i går (Fredag) om det. Der skal
bare lige nogle kontroller på felterne, og så skal vi jo lige have de der
billeder med i samme hug.
Som skrevet andetsteds sendte jeg ham et script i formiddags, som kan klave
upload af filer til hans server, som pt er den der har DMCN-listen og derfor
bør have billeder liggende.

Undskyld at jeg svarer på en "mail" til Lars, men jeg kender bare lige
tilfældigvis svaret

--
Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 27-07-02 21:38

> Undskyld at jeg svarer på en "mail" til Lars, men jeg kender bare lige
> tilfældigvis svaret

Det er okay

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 20:16

Lars Hyldal" <hyldal@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad finder du der, bortset fra billedet, som du ikke finder på
DMCN-listen
> ?
>
> Mvh.
> Lars Hyldal (Hylle) / DMCN#1

Hej
Nu var indlægget til Rune ifm hans indlæg, og jeg havde da ikke undersøgt
DMCN, men jeg vil da gerne svare dig, hvis du er interesseret, og også har
behov for nye ideer til jeres side.
Til Rune tænkte jeg måske mere layout mæssigt samt hvilke ting man måske
kunne have brug for at indtaste, som model, farve eller hvad ved jeg, altså
foruddefinerede felter, så man ikke skal spekulere over hvad man skal
skrive, men bare svare på en linie. Altid rart at kigge på flere forskellige
typer layout før man bestemmer sig for sit eget, altid godt med nye ideer
man kan stjæle, sådan er det i EDB verdenen .
Vedr. DMCN:
Ja, som du jo selv nævner billedet, som jeg jo synes er det vigtigste. Som
forslag til andre punkter der kunne moderniseret, f.eks. mangler jeg at
kunne vælge en range, f.eks. alle dem der starter med A*, eller f.eks. alle
dmcn numre fra 1-100, MEN allerbedst have alle navnene fremme som man kunne
bladre i, f.eks. en combo box/list box, så man kommer ind til en udfyldt
side, i stedet for et felt, hvor man skal søge i (søgemuligheden skulle
selvfølgelig også være der). Lad os nu sige jeg ikke kendte nogle i gruppen,
og godt ville læse om de forskellige, så skal jeg først søge på nr. 1, så nr
2, i stedet for at have listen oppe med alle navne og så kunne klikke på et
tilfældigt.
Hilsen Denise, Brøndby - som i dag har tilmeldt sig DMCN listen, og ikke
rigtigt hvad jeg får ud af at tilmelde mig ?.
XJ600S, 2002

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 27-07-02 22:19

> Hilsen Denise, Brøndby - som i dag har tilmeldt sig DMCN listen, og ikke
> rigtigt hvad jeg får ud af at tilmelde mig ?.

Du får bl.a. muligheden for at vedligeholde oplysninger om dig selv og din
mc direkte (altså uden at skulle maile til en redaktør). Det vil du kunne
når du modtager dit password.

Jeg har snakket med Hylle (Lars) og har sendt ham et script der skulle løse
problemet med at vi pt ikke har billeder på DMCN. Scriptet gør det muligt
for brugeren at sende et (selvvalgt) billede til DMCN-listen, som andre så
kan beskue.

Jeg er i øvrigt lidt forundret over at du skriver at du ikke rigtig havde
set på DMCN endnu....??!
Du har da ellers godt nok givet udtryk for en del holdninger om DMCN i den
tidligere tråd om hjemmesiden.....

Det korte af det lange er at vi gerne hører om ideer til DMCN, men er
modstandere af at man blot lægger de samme oplysninger ud flere steder.

Iøvrigt skrev du:
> [...]
>på nr. 1, så nr 2, i stedet for at have listen oppe med
>alle navne og så kunne klikke på et tilfældigt.

Du kan bare skrive "a" under en søgning efter "Navn" - så kommer alle der
har et "a" i navnet frem. Altså den eftersprugte søgning efter "a*"
Hvis du skrive % (procenttegn) får du faktisk alle listet og kan klikke på
dem enkeltvis i resultatlisten. Det er bare ikke beskrevet da det synes
usandsynligt at man gider kigge 585 personer igennem. Listen er jo en del
længere end "katte-listen".

Kig nu DMCN ordentligt igennem først. Kom derefter med de gode (og helst ny)
ideer bagefter.

Og undskyld, at jeg svarer på noget som er skrevet til Lars, men jeg føler
også en del for "vores baby": Dansk MC Net.

--
Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 22:00

"Peter H Hasselbalch" <Peter@Hasselbalchs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for brugeren at sende et (selvvalgt) billede til DMCN-listen, som andre så

Jamen, det lyder jo helt fint. Er der så en profil+billede af personen og en
profil+billede af cyklen, eller er der et billede ialt.

> [...]
> set på DMCN endnu....??!
> Du har da ellers godt nok givet udtryk for en del holdninger om DMCN i den

Enten har jeg udtrykt mig uklart eller kvajet mig. Den måde jeg har set på
DMCN var, hvor kan jeg finde nogle billeder af folk og deres cykler. Jeg har
absolut ikke belæg for at kritisere, da jeg ikke kender den, men har
konstaterede, at andre har klaget over at det kan tage 6 måneder at komme på
listen, det undrede mig da, og så må man da konstatere, at det virkede noget
tungt.

> Det korte af det lange er at vi gerne hører om ideer til DMCN, men er
> modstandere af at man blot lægger de samme oplysninger ud flere steder.

Ret nysgerrig på dette punkt, hvorfor er I modstandere af det, er helt lost
???????????
Er der noget jeg ikke ved om kontrakter eller monopol ???

> [...]
> dem enkeltvis i resultatlisten. Det er bare ikke beskrevet da det synes
> usandsynligt at man gider kigge 585 personer igennem. Listen er jo en del

Helt fint, så ved man det, man kunne selvfølgelig have prøvet forskellige
ting selv, selvom de ikke var beskrevet, så havde man nok rendt ind i noget
..

> Kig nu DMCN ordentligt igennem først. Kom derefter med de gode (og helst
ny)
> ideer bagefter.

Ej, jeg tror lidt jeg forstår hvorfor I ikke får så mange ideer, det ser ud
som ideer opfattes som kritik, og som ny i gruppen har man desværre ikke
mulighed for at vide om ideerne er nye eller har været der før, og om de
ideer man har er gode i jeres smag, så jeg tror, jeg som andre også tænker,
vil overlade det til andre.
Ja, det skulle da lige være en dokumentation af de funktioner I har, som I
tænker nok er usandsynligt nogle vil bruge, det kunne jo være, der var andre
underlige mennesker som mig.

> Og undskyld, at jeg svarer på noget som er skrevet til Lars, men jeg
føler
> også en del for "vores baby": Dansk MC Net.
Helt fint med mig.

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 27-07-02 22:11

> Jamen, det lyder jo helt fint. Er der så en profil+billede af personen og
en
> profil+billede af cyklen, eller er der et billede ialt.

Jeg er faktisk enig med denise.

Det ville være rart med en side som denne:

http://custom-mc-turklub.dk/medlemsliste.html

Det er jo altid rart at få sat ansigter på

Bare mine 2 ører !

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 27-07-02 22:46

> Jamen, det lyder jo helt fint. Er der så en profil+billede af personen og
en
> profil+billede af cyklen, eller er der et billede ialt.

Jeg er tilhænger af 2 billeder: Et med MC'en (og måske fører) og et hvor man
kan se personen (uden hjelm).
Jeg kan dog ikke svare præcis på det, idet det er Lars der pt arbejder på
sagen.

> Ret nysgerrig på dette punkt, hvorfor er I modstandere af det, er helt
lost
> ???????????
> Er der noget jeg ikke ved om kontrakter eller monopol ???

Nej, gu er der ej.
Men prøv at dreje tingene lidt: Hvad nu hvis jeg foreslog at lave noget der
ligner "Katte-siderne", med en lidt anden funktionalitet og måske et par
ekstra oplysninger? Ville du så sige: "Ok rigtig godt" eller ville du sige
"Hvorfor ikke kontakte Jette(?) og foreslå hende den ekstra funktionalitet
og ønsket om de ekstra oplysninger"???

Min pointe er, at individualitet er godt, men synergi (/samarbejde) er
bedre! Jeg synes at det vil være surt at skulle kigge på en anden side for
at se en lille oplysning der mangler på den side jeg pt kigger på. Derfor er
vi i gang med at implementere billeder af folkene i DMCN-gruppen. Det er
(som Lars har skrevet) et spørgsmål om at vi ikke har taget os tid til at
løse et teknisk problem med at uploade billeder af folk/mc'er.

Noget andet er at der sikkert er mange der ikke vil have billede af deres MC
på siden, da det gør det lettere for tyveknægte (og andre tumper der ikke
kender forskel på dit og mit) at finde en flot MC at hugge. (navn+postnr >
de gule sider = adresse hvor maskinen er at finde)

> ny)
> >
> Ej, jeg tror lidt jeg forstår hvorfor I ikke får så mange ideer, det ser
ud
> som ideer opfattes som kritik,

Ideer = ændringer (hvad med at lave mulighed for at....)
Kritik = Vurdering (DMCN virker tungt. Lad os se om 1 år... Det har taget 6
måneder....) som ikke nødvendigvis afstedkommer en egentlig ændring.

Vi tager de tæsk der kommer, og Lars har undskyldt for det med langsom
tilmeldingsprocedure.
Men tro mig: Der er flere ting der er direkte afledt af henvendelser fra
brugerne af DMCN - vi opfatter ikke alt som kritik. Det burde flere
personer kunne bevidne.

> [...]
> Ja, det skulle da lige være en dokumentation af de funktioner I har, som I
> tænker nok er usandsynligt nogle vil bruge, det kunne jo være, der var

Se, nu er al denne snak udsprunget af at jeg blandede mig, fordi jeg
(tilfældigvis) så kritikken i d.f.m.
Der er sgutte nogen der har skrevet direkte til nogle af redaktørerne på
DMCN med et forslag om billeder på DMCN!
Det er måske fordi DMCN opfattes som umulig at have indflydelse på, men jeg
synes det er lettere at tale til hestens hoved end dens anden ende.

Jeg synes det er ideelt, hvis ideerne kommer frem og folk vil give et nap
med, når der skal arbejdes på at forbedre DMCN.

Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN's Forh. og MC-Anm.-Sider
Egen hjemmeside: www.hasselbalchs.dk

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 23:14

> [...]
> "Hvorfor ikke kontakte Jette(?) og foreslå hende den ekstra funktionalitet
Klart jeg ville kontakte Jette, men det er fordi jeg ved jeg får omgående
respons. Men jeg er nok forudindtaget, fordi jeg ved vi havde en lignende
diskussion for 2 måneder siden og mit indtryk i gruppen har været, at der
aldrig skete noget i DMCN, at folk har rykket for at komme på listen flere
gange men ikke hører noget, men klart, man skal høre tingene fra den anden
side også, hvis der ikke har været tid eller tekniske problemer. Jeg kan da
god se nu, at der i øjeblikket sker en masse og det er jo så godt, så er der
mange der bliver glade

> [...]
> (som Lars har skrevet) et spørgsmål om at vi ikke har taget os tid til at
> løse et teknisk problem med at uploade billeder af folk/mc'er.

Helt enig, godt I tager jer tid nu til at løse problemer og supporte alle
jeres medlemmer.

> [...]
> kender forskel på dit og mit) at finde en flot MC at hugge. (navn+postnr >
> de gule sider = adresse hvor maskinen er at finde)

Nå, sådan har jeg da ikke tænkt på det, kan man udelade efternavn måske,
hvis man vil i så fald.

> [...]
jeg
> synes det er lettere at tale til hestens hoved end dens anden ende.

Jeg havde ingen ide om, at dem der stod for DMCN ikke deltog aktivt i NG,
det forventede jeg faktisk de gjorde, så de kunne følge lidt med i hvad der
rør sig . Og det er vel også i NGen folk burde diskutere hvad man ønsker af
ændringer i DMCN, og så når der er tilstrækkelig enighed, forwarder
forslagene til jer, eller hvad ?.

> Jeg synes det er ideelt, hvis ideerne kommer frem og folk vil give et nap
> med, når der skal arbejdes på at forbedre DMCN.

Jamen, det synes jeg også, og venter spændt på at folk kommer med gode
ideer, og også hvad I så svarer på det. Men ellers, find på nogle selv og
læg det ud til folk og spørg hvad de synes.

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 27-07-02 23:36

> [...]
da
> god se nu, at der i øjeblikket sker en masse og det er jo så godt, så er

Det har vist været en snak på d.f.m., men uden at nogen har kontaktet DMCN's
redaktører = dem der reelt kan lave tingene bedre.

> Jeg havde ingen ide om, at dem der stod for DMCN ikke deltog aktivt i NG,
> det forventede jeg faktisk de gjorde, så de kunne følge lidt med i hvad
der
> rør sig .

Undskyld hvis jeg patroniserer men; Der er altså mange indlæg på d.f.m. hver
dag og ingen af os orker at følge med i alle trådene. Ofte løber tingene
lidt løbsk på d.f.m. så en trå der starter med "Flere HK på CB500" kan
(langt nede) pludselig handle om DMCN-indholdet, _uden_ at overskriften er
blevet rettet.
Jeg har et job, en familie (med 2 mindre børn) og en bolig at passe, ud over
at jeg vedligeholder DMCN's forhandleranm.sider og MC-anm-sider og så vil
jeg også gerne køre MC en gang i mellem. Det bliver så et spørgsmål om
prioritering: Nogle gange læser jeg d.f.m., men ofte bruger jeg tiden til
noget andet. D.f.m. har i gennemsnit 116 indlæg pr dag (ifølge usenet.dk) og
det tager mindst 30 sekunder at se hvert indlæg (inclusive unødig quoting) =
ca 1 time for at "følge med"
Jeg har ikke tid til det og forventer at brugerne mailer hvis der er noget
de vil have svar på. Arrogant? Måske, men sådan er det og der er endda
formularer til at sende mails til mig.

Tro mig: Nar man har fulgt en nyhedsgruppe i 2-3 år så ser man at det bliver
gentagelser, gentagelser og gentagelser - og så 20% nyt.

>Og det er vel også i NGen folk burde diskutere hvad man ønsker af
> ændringer i DMCN, og så når der er tilstrækkelig enighed, forwarder
> forslagene til jer, eller hvad ?.

Jep - præcis!

> Jamen, det synes jeg også, og venter spændt på at folk kommer med gode
> ideer, og også hvad I så svarer på det. Men ellers, find på nogle selv og
> læg det ud til folk og spørg hvad de synes.

Det har jeg også gjort flere gange. Sidst tror jeg det var om forskellige
muligheder for at vise oversigten over forhandleranmelderlser;
søjlediagram/tekst/farvevalg. Det må flere da kunne bevidne?!
Men måske er det en god ide at forslag som er mailet til os, bliver quoted i
d.f.m. så alle kan se hvad der bliver svaret.

Og så er det godnat for mig. Ungerne er der klokken ca 7 på denne hellige
søndag, og jeg vil ud at køre MC imorgen fra 12-16 tror jeg - så jeg vil
gerne være udhvilet, så jeg ikke bommer på de små snoede.....

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-07-02 22:46

"Peter H. Hasselbalch"
skrev blandt meget andet...
> Det har jeg også gjort flere gange. Sidst tror jeg det var om forskellige
> muligheder for at vise oversigten over forhandleranmelderlser;
> søjlediagram/tekst/farvevalg. Det må flere da kunne bevidne?!
**************
Jeps, det så jeg (øjenvidne . Desuden har du da jævnligt skrevet
opfordringer her i NG om at komme med anmeldelser af både forhandlere og
meget andet !
Jeg kan endvidere give dig helt ret i, at der kommer så mange indlæg i denne
NG at man på et tidspunkt er nød til at prioritere, og så blot vælge indlæg
ud fra overskrift. Helt galt er det, hvis man kommer fra 14 dages ferie, og
der ligger ca. 2.300 indlæg - så må saksen frem

--
Jens S., Esbjerg
GSX 600 F

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 23:43

> Og så er det godnat for mig. Ungerne er der klokken ca 7 på denne hellige
> søndag, og jeg vil ud at køre MC imorgen fra 12-16 tror jeg - så jeg vil
> gerne være udhvilet, så jeg ikke bommer på de små snoede.....

Jamen, også godnat herfra, hyggeligt at skrive med dig

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002
Måske en dag et DMCN#

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 28-07-02 00:14

Der er sgutte nogen der har skrevet direkte til nogle af redaktørerne på
> DMCN med et forslag om billeder på DMCN!

Jeg troede DMCN redaktørerne var aktive deltagere i denne NG, og derfor nok
selv kunne læse at det måske var en god ide med nogle billeder på deres
side, og når det nu er tilfældet hvorfor så ikke meddele det i NG'en

Jeg vil da ikke lave en side med billeder, som netop var hoved formålet,
hvis DMCN allerede er igang med det samme (spændt på at se)... er der
forresten en ETA på hvornår det bliver muligt (endnu mere spændt på at se)

Venlig hilsen Rune (Bandit600)

PS. Jeg meldte mig til listen 26/7 - 02 glæder mig til at komme på (med
billede(r))

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-02 20:28

On Sat, 27 Jul 2002 19:11:11 +0200, "Lars Hyldal" <hyldal@image.dk>
wrote:

Hej Hylle.

>Hvad finder du der, bortset fra billedet, som du ikke finder på DMCN-listen
>?
Ingen billeder ------ så render folk blot skrigende bort

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 20:31

<Steen Gruby> skrev i en meddelelse
> On Sat, 27 Jul 2002 19:11:11 +0200, "Lars Hyldal" <hyldal@image.dk>
> [...]

Hej Steen
Ved du hvad, jeg synes faktisk du ser ok ud, og hver gang der er et indlæg
fra dig, så tænker jeg på dig i flyveren, og man skal altså tættere på for
at se rynkerne og rynkerne er kun livserfaring, jeg har megen
livserfaring.... ))
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-02 21:00

On Sat, 27 Jul 2002 21:30:54 +0200, "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk>
wrote:
Hej Denise.

> [...]
>fra dig, så tænker jeg på dig i flyveren, og man skal altså tættere på for
>at se rynkerne og rynkerne er kun livserfaring, jeg har megen

Der kan du selv se ---- Det er utroligt hvor meget et billede kan
snyde

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-07-02 20:44

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> og rynkerne er kun livserfaring, jeg har megen
> livserfaring.... ))

Det har Steen også...

Rittig
(som nok er på vej, men som ALDRIG indhenter Steen)

Fra : Hekto

Dato : 27-07-02 00:08

In article <3d41c45f$0$145$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Rune
\(Bandit600\)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> says...

> [...]
> hjemmeside ( grøn knap)
>
> Men bare rolig, hvis der ikke er stemning for en ny side, laver jeg den da

LOL
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk