/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Inddysning af SV650.
Fra : EMIL AUCKBUR


Dato : 26-07-02 16:32

Er der nogen der har rodet med inddysning af karburatorer på en SV650ér.
Jeg har nemlig endelig monteret en Akrapovic udstødning, men er for nærig
til at ofre de 1000 kr. et jetkit koster.(og så vidt jeg kan forstå skulle
det kunne lade sig gøre at opnå et lige så godt resultat med std. Mikuni
dyser)
Da jeg købte cyklen for to år siden, var det første jeg gjorde at løfte
nålene et hak,(vistnok 0,5 mm.) hvilket hjalp en del på den ujævne motorgang
ved lave omdr. Jeg har i dag monteret nye main dyser #140 (et nummer større
end de std. monterede #137,5), og skruet blandingsskruen ud til 3 omdr. Det
virker stadig som om at den går lidt mager, f.eks er motorgangen stadig lidt
ujævn ved lave omdr. (det nærmest rusker lidt i cyklen i de lave gear). og
den tøver lidt ved hurtig gasgivning. Jeg har ikke skiftet pilot dyser. Bør
jeg det? der sidder #17,5 monteret std.
Der er en masse gode sites på nettet, bl.a. svrider.com og sv650.net, hvor
man kan finde mange oplysninger, problemet er bare at de karburatorer der
snakkes om er anderledes fra dem der er monteret på cykler herhjemme. f.eks
er der på deres monteret #15 pilot dyser std.
Så er der negen der selv har rodet med standard dyser, må i godt dele jeres
erfaringer. tak!

mvh. Emil A.(SV650S. 00)



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408669
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste