Yamaha 400 SECA
Fra : René Rattenborg

Dato : 26-07-02 15:55

hejsa
Har her for nogle dage siden endelig fået synet min Seca, dagen efter var
jeg nede efter nummerpladen, tog lige en lille tur rundt i byen (Helsingør)
tænkte det ville være fedt at køre ud efter mit arb. tøg på arbejdet, i
Gilleleje fik ikke det med mig, da jeg gik på ferie for 14 dage siden. Hva
skete bæstet ville ikke starte, ingen gnist, ingen ting, måtte flytte mit
bilab. på Dansk Autohjælp for at få den hjem igen, har nu skiftet alt fra
startknap,lås, begge tændboxe og startrelæ stadig ingen gnist,
startermotoren kører heller ikke, har dog ikke skiftet de 2 tændspoler. (
det er godt jeg har lidt reservedele, fra da jeg købte maskinen af Morten)
Det ska lige siges at maskinen er forsynet med en startspære, som blinker
som den ska, når den står stille og lyser vedvarende når nøglen bliver
dreget rundt, altså efter aktivering. Alle 5 sikringer er også intakte. Er
ved at gå ud af mit gode skind og har kun en uge tilbage af min ferie og
stadig ikke rigtigt været ude og rulle ØVVVVVVVVVVVVVVV. Alle råd er
velkomne
MVH René Rattenborg

Fra : Morten Juel

Dato : 26-07-02 16:28

Hejsa Rene,, skynd dig at chekke mail

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Thomas

Dato : 26-07-02 17:06

Det er vel ikke "dødemands- knappen" der er trykket tilbage? Har selv
prøvet efter vask at jeg ikke kunne starte min, og så var det bare den knap
der var trykket tilbage

Mvh

Thomas

René Rattenborg <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ahrnu2$19v5$1@news.cybercity.dk...

Fra : René Rattenborg

Dato : 26-07-02 17:08

Hej Igen
Nej desvære, Dødemandsknappen er som den skal være, den er i øvrigt også
skiftet.
MVH René

Fra : Jens Bering

Dato : 26-07-02 19:07

Tændingsboksen - køb en brugt (halv pris ligger nok på 2000.-)

JB
"René Rattenborg" <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ahrs71$1ffs$1@news.cybercity.dk...

Fra : René Rattenborg

Dato : 26-07-02 20:13

Tændingsboxen er blevet skiftet
MVH René

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-07-02 23:14

> Tændingsboxen er blevet skiftet
> MVH René

Hvis du har brug for en mere har jeg en liggede jeg ved der virker.
pris 500 kr.-

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-07-02 23:20

> [...]
> ved at gå ud af mit gode skind og har kun en uge tilbage af min ferie og
> stadig ikke rigtigt været ude og rulle ØVVVVVVVVVVVVVVV. Alle råd er

Med den beskrivelse du kommer med vil jeg gætte på en manglende stel
forbindelse, der skal være et tykt kabel fra batteriet dette er skruet på
motoren, dette skal være intakt og monteret ordentligt ellers er der ikke
meget der virker som det skal.

Er dit batteri OK ?, prøv evt. at bruge det fra din bil vha at startkabler.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 27-07-02 23:34

"René Rattenborg" <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ahrnu2$19v5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> bilab. på Dansk Autohjælp for at få den hjem igen, har nu skiftet alt fra
> startknap,lås, begge tændboxe og startrelæ stadig ingen gnist,

Hvis startermotoren ikke kører ville jeg starte fejlsøgningen der!

Asger
ZX-10