Forhandler af AGV-hjelme i Kbh
Fra : SLP/JM

Dato : 26-07-02 13:48

Hej

Er der nogen, der kender til en forhandler af AGV-hjelme i Kbh? Jeg købte
for et par år siden en hos Aagesen, men det ser ud til, at de ikke længere
forhandler AGV.

Køge MC er indtil videre den AGV-forhandler, jeg har fundet, der ligger
tættest på Kbh.

--
Susanne

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-02 13:55

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote in message news:ahrghu$38i$1@sunsite.dk...
> Hej

Dauw!

> [...]
> forhandler AGV.
>
> Køge MC er indtil videre den AGV-forhandler, jeg har fundet, der ligger

Jeg købte sidste år et par AGV hjelme hos Fisker MC på Åboulvarden. Tjek
www.fisker-mc.dk for adressen. Deres udvalg er forholdsvist begrænset, men
her er der da lidt at se på.

Hilsner,

Tony

Fra : Jens Bering

Dato : 26-07-02 19:21

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse

> Dauw!

> Jeg købte sidste år et par AGV hjelme hos Fisker MC på Åboulvarden. Tjek
> [...]
Hvorfor køber du ikke hos louis.de - han har alt til en 25% lavere pris?

JB

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-02 23:20

"Jens Bering" <jdbnospam@get2net.dk> wrote in message

> Hvorfor køber du ikke hos louis.de - han har alt til en 25% lavere pris?

Fordi jeg ikke kendte Louis.de dengang - og fordi jeg stod nede i
forretningen og skulle køre hjem på min - dengang - nye Divvy

Tony