http://www.mchuset.se :-)
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-07-02 11:24

Hej NG.

Jeg/familien var lige derovre og kikke i går ,
*SUUK* hvor var der mange maskiner i deres forretning, den eneste
Forretning jeg har set ( på sjælland ) der kan matche en lille smule er SPH
i Næstved.

Hold da kæft !, det var fedt at gå rundt og savle,
Hvis man købte en Harley, fik man et gavekort på 10.000:- SEK. til at bruge
i forretningen !( tøj/udstyr ) gu' ved om de har svært ved at sælge dem !,
det var nemlig kun på HD'erne der var gavekort til.

Kikkede også _meget_ i deres Triumph afdeling ( ikke undertøj ) måtte
faktisk 'slæves' væk fra en rød/sølv metallic Triumph Thunderbird ´2002 (
pris 79.990:- SEK.) Nøhjjjjj ! den var flot

Men som jeg skrev, så var familien jo med :-/,

*Den duer jo ikke, skatter !, du ved jo at du skal bruge den til og fra
arbejde, hver anden uge ( Marts->november ) uanset vejret !*

ØVVV!!!, hvor _er_ hun_ irriterende, for hun har jo ( måske ) ret, det er jo
ikke sjovt at køre i p.... øsende regnvejr, og da slet ikke på en "nøgen"
cykel, så er det jo bedre med lidt beskyttelse i form af en kåbe.

Det bliver f..... svært at købe ny cykel næste gang, skal man købe med
hjertet eller hovedet ?, hvad gør i når i skal bruge jeres "tilovers blevne
netto penge"

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : BoS

Dato : 25-07-02 14:04

> [...]
> Hilsen
> Dennis Pedersen
> XJ 600 S ´01 ( Pris i Sverige 65.000:- SEK........................ )

Hej Dennis
Uden at brokke mig over de danske afgiftsregler osv., tror jeg ikke, der er
mange i dette land, der har ret mange "tilovers blevne netto penge".

Når man alligevel er så dum (set med hjernen) at investere i en mc, er det
nok fordi den lille djævel inde i en - kaldet hjertet - alligevel får
overtalt en til at forstå, at pengeproblemerne nok ikke vil overstige den
glæde det er, at eje en mc. "Alting løser sig". "Du kan jo bare sælge den
igen til vinter". "Den står og kalder på dig hver morgen". "Skal du holde i
kø idag?" Jeg kunne blive ved... Man bliver grebet af en slags panik, og
køber en dag svinet. Stiv p** og håret tilbage. Det er nemlig fedt at eje
noget, man VIRKELIGT har ønsket sig.

ps. Jeg har hverken kone eller børn, så jeg har det nok nemt i forhold til
dig. Men kan I ikke bare nøjes med skifte bleen hver anden gang. Så sparer I
da lidt...

BoS
Som også har være i Sverige og havde svært ved at fatte, at der stod en
stodder og kiggede interesseret på en GS500. Det er en fin cykel, men
alligevel. Men når en man ved hvad de koster i Sverige. En GS500 får man jo
nærmest for at slå naboens græsplæne derovre...

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-07-02 22:04

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> køber en dag svinet. Stiv p** og håret tilbage. Det er nemlig fedt at eje

Ja gu er det så, og den Triumph _var_ sq flot, det er nok fordi jeg er en
årg. 61, så jeg kan huske dem, fra da jeg var en halvstor knægt , så jeg
syntes at de der 'retro' modeller er fede

> ps. Jeg har hverken kone eller børn, så jeg har det nok nemt i forhold til
> dig. Men kan I ikke bare nøjes med skifte bleen hver anden gang. Så sparer
> da lidt...

Liige der kan vi ikke spare noget, knægten holdt op med at bruge ble for en
ca.12 år siden

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 25-07-02 19:39

> Det bliver f..... svært at købe ny cykel næste gang, skal man købe med
> hjertet eller hovedet ?, hvad gør i når i skal bruge jeres "tilovers
blevne
> netto penge"

Foreløbig har jeg købt med hovedet, næste gang bliver det forhåbentlig med
området lidt syd for navlen
mvh
Anders O

Fra : N/A

Dato : 25-07-02 22:06

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-07-02 22:06

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> blevne
> >

> Motorcykler skal købes med hjertet, de når alligevel ikke en bil til
> sokkeholderne, når det gælder det praktiske

Okay !, altså 1-0 til den "nøgne" Triumph

--
Hilsen
Dennis Pedersen