online teoriprøver?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-07-02 09:48

Har været så meget uheldig, at skulle op til orienterende
køreprøve, dog til bil, men MCpappet er jo også i farezonen
(rigtig kedelig historie) og læser selv teorien op. Bruger blandt
andet online teoriprøver.
Efter ihærdig søgning fandt jeg:
http://www.wandmose.dk/moduler/teoritest/teoriprove.php#
http://www.teori.dk/indexbar02.htm
http://www.trafiktesten.dk/teoriproever.asp

Jeg mener at kunne huske at der var en her på gruppen der skrev
at der var flere (30?)på nettet, men jeg kan skisme ikke finde
dem. Er der nogen der kender til flere onlineprøver, ville det
være aldeles dejligt at få et praj.

--
mvFh - Arne - FZS600

Fra : Trine Jørgensen

Dato : 24-07-02 10:11

"Arne Lorenzen" <aclonospam@mail.dk> wrote in news:3d3e69d9$0$13948
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
Hej

Dansk Kørelære Union har også nogle (korte) serier liggende -
http://www.dku.dk

Hilsner
Trine
RS125

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-07-02 11:02

"Trine Jørgensen" <dortetrine@homail-nospam.com> skrev i en
meddelelse
> $edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
> Hej
>
> Dansk Kørelære Union har også nogle (korte) serier liggende -
> [...]

Tak for den, det var nu en af de nemmere , den klarede jeg
uden fejl...
--
mvFh - Arne - FZS600

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-07-02 13:46

www.korekort.dk

/Thomas

Fra : Lasse Madsen

Dato : 24-07-02 16:21

Dem kan du ikke bruge til noget som helst ....
det er ihverfal min erfaring ...

spørgsmålene i den rigtige og på nettet er ligsom at prøve at parre en
elefant med en myre... så meget forskel er der på dem ....

m.v.h.
l. madsen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-07-02 19:48

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Dem kan du ikke bruge til noget som helst ....
> det er ihverfal min erfaring ...
snip..........
> m.v.h.
> l. madsen

Nåøh, det ved jeg nu ikke
http://www.trafiktesten.dk/test_intro.asp
og
http://www.wandmose.dk/moduler/teoritest/teoriprove.php#
ligner i opbygning, omfang, sværhedsgrad og layout meget det
hæfte fra Ejlers forlag jeg også arbejder med, og det tager
direkte udgangspunkt i politiets teoriprøver. Nogen af de andre
online teoritests jeg har set virker rigtnok såen lidt lala.

--
mvFh - Arne - FZS600.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 24-07-02 20:29

"Arne Lorenzen" <aclonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Arne,
Udover dem der hidtil er nævnt findes der også
http://www.teori-med-garanti.dk/miniprov.htm

Held & lykke....

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået - Køreteknisk Anlæg den 1. aug.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-07-02 20:47

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået - Køreteknisk Anlæg den
1. aug.
> Skal til endelig køreprøve den 13. august =:-|

Tak for den, desværre kan jeg ikke komme igennem til den : "class
et eller andet not found" , men tak for deltagelsen

--
MvFh - Arne, FZS600

Fra : Claus Rolsted

Dato : 26-07-02 13:53

> Tak for den, desværre kan jeg ikke komme igennem til den : "class
> et eller andet not found" , men tak for deltagelsen

Ja søreme om den ikke brokker sig hos mig også... Så må du bare nøjes med de
andre nævnte (+ at du selvfølgelig kan låne teori-cdrom'mer, -videoer
og -bøger på dit lokale bibliotek).

Held og lykke med teorien