GSX R 250 - forskellige modeller
Fra : Jon Larsen

Dato : 18-07-02 09:28

> Ouh, glemte at nævne jeg ligger inde med over 150 billeder af GSX250R i
> alverdens lakeringer, både originale + speciel lavede.
>
> Hvis det kunne interessere nogle :)
>
> Johannes
> GSX250R
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja tak...... Og mens jeg lige skriver.....
Hvordan laver man bedst/billigst en afstøbning af sin originale kåbe ???

Hvis jeg kan lave glasfiberkåber til min, så kan kæresten male og designe,
og så kan jeg skifte kåbe efter vejret ))))

Nej.. skal bruges som en sikkerhed, istedet for at smadre den original..
kunne jeg jo sætte en glasfiber på i stedet, men med kærestens design

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Johannes S. Nielsen

Dato : 18-07-02 16:01

Hey Jon

Ang. Pics af vores GSX250R
Jeg har sendt dem til Rasmus Nielsen her i NG, via Email i 2 omgange = ca.
12Mb. Hvis det er sådan du gerne vil have dem så skriv mig en mail.

Johannes
jn@vxd.dk

Fra : Jesper

Dato : 18-07-02 23:25

Jon Larsen wrote:

> Ja tak...... Og mens jeg lige skriver.....
> Hvordan laver man bedst/billigst en afstøbning af sin originale kåbe ???

Hvis du finder ud af det kender jeg en der nok er interesseret i nogle
stumper.

--
Jesper
CBR600F4