MC udstyrsbutikker i Tyskland ? ( Armand !~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-02 09:15

Hvor var det liige at de lå/ligger ?

Armand har på et tidspunkt skrevet at der i en eller anden by lå en 3
stykker af de "store" i gå afstand fra hinanden, andre der kan huske/ved det
??

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-07-02 09:16

Dennis Hellan Pedersen wrote ...

> Armand har på et tidspunkt skrevet at der i en eller anden by
> lå en 3 stykker af de "store" i gå afstand fra hinanden, andre
> der kan huske/ved det

Kiel.

Se http://www.hein-gericke.de/ for deres adresse og et lille kort.

--
Mikkel

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-07-02 09:32

> Hvor var det liige at de lå/ligger ?

Der er også en der har samlet nogle kortudsnit på en hjemmeside man jeg kan
ikke lige finde addressen

Butikker i (D)

//Flensborg

Hein Gericke
http://www.hein-gericke.de
Flensburg Handewitt.
Drej af ved den allerførste afkørsel du kan komme af motorvejen på og følg
vejen til du kommer til et T-kryds. Ved T-krydset skal du til venstre og
bare køre lige ud ( Man kommer forbi en restaurant og vist nok en
pokalforretning.). På et tidspunkt kommer Hein inde på venstre hånd.

Motorradtechnik Wilhelmsen:
http://www.motorradtechnik.de/

Mot-Shop:
http://www.mot-shop.de
Mot-Shop
Neue Strasse 10 - 12
24939 Flensburg
Forretningen ligger nede ved havnen i Flensborg, og Neue Strasse går
vinkelret på havnen

Bruno (MotoPort)
http://www.brunos-moto.com/
Har masser af udstyr og er tilmed aut. Yamaha forhandler m/værksted.
Samme motorvejsafkørsel som til Hein Gericke - altså den første efter
grænsen, nu skal du bare dreje til højre når du er kommet af motorvejen -
mod Flensburg. I lyskrydset ved Citti-Park drejer du til højre og
fortsætter ad denne vej indtil Bruno dukker op på venstre side - lidt
tilbagetrukket fra vejen.

// Kiel

www.louis.de
Overfor hovedbanegården
Sophienblatt 19
hvor alle de tre store tyske tilbehørs-kæder har en filial inden for samme
#km! Men sørg for at have et kort - jeg fandt ikke louis sidst jeg var i
kiel.

Fra : J.V.K

Dato : 18-07-02 11:07

> [...]
>
> Armand har på et tidspunkt skrevet at der i en eller anden by lå en 3
> stykker af de "store" i gå afstand fra hinanden, andre der kan huske/ved
tag et kig på :
http://kan.dk/mc/shop_de.html

hilsen johnny

Fra : Armand

Dato : 22-07-02 00:01

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
>
> Armand har på et tidspunkt skrevet at der i en eller anden by lå en 3
> stykker af de "store" i gå afstand fra hinanden, andre der kan

Jup!
Det var i Kiel!
Det forlyder dog at den ene (HG?) er væk nu - De respektive firmaers
adresse i Kiel må dog fremstå på deres hjemmeside, forfølg derfor sagen
i de
andetsteds angivne link's!

Kiel er en fin by at bruge en lang lørdag på, så tage blot
veninden/familien med.

--
Armand.

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 22-07-02 08:19

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Det var i Kiel!
>Det forlyder dog at den ene (HG?) er væk nu

Jeg har ikke været der, men de er vist flyttet et stykke mod øst mod
Preetz.

Jeg har samlet links og adresser på min hjemmeside på
http://kan.dk/mc/shop_de.html.

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré