Lyder det ikke godt???
Fra : Jess

Dato : 18-07-02 06:59

Hej gruppe.

Efter mit "lille" uheld med Honda'en på motorvejen i Italien i 2000, prøver
mig og kæresten igen med touring i Europa, med afgang Lørdag morgen kl.
06.00

1 Måned rundt til bl.a. Luxemborg, Frankrig, Spanien og Portugal. Lyder det
ikke fedt?.

Hvis der er nogen i gruppen på Camping Moto i Drome i næste uge gir jeg en
bajer for at fejre at CBr 1000'ern igen er på langfart.

God ferie til alle jer som skal på touring.

Jess

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 18-07-02 07:39

> 1 Måned rundt til bl.a. Luxemborg,

Jeg kom netop hjem fra Lux. i går. Det er et super land at køre MC. Inde i
byen er der MC-båse over det hele, og alle vejene er dejligt snoede...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-07-02 14:38

Jess <3u91wv001@sneakemail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d365929$0$13939$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej gruppe.
Hej hej
> 1 Måned rundt til bl.a. Luxemborg, Frankrig, Spanien og Portugal. Lyder
det
> ikke fedt?.
Jo, men det lyder også som om i får ømme røvballer !

> Jess

/Thomas