Jørunds begravelse.
Fra : Rasmus Hauch

Dato : 17-07-02 20:23

Hej NG!

Så er der kommet tid og sted på Jørund Seim begravelse.
Det sker fredag d 19/7 kl 13.00 fra
Kong Haakons Kirke
Ved Mønten 9
2300 København S

Med sørgelig hilsen
Rasmus ZX9R-C

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 18-07-02 12:18

On Wed, 17 Jul 2002 21:22:36 +0200, "Rasmus Hauch"
<rasmushauch@get2net.dk> wrote:

>Så er der kommet tid og sted på Jørund Seim begravelse.
>Det sker fredag d 19/7 kl 13.00 fra
>Kong Haakons Kirke
>Ved Mønten 9
>2300 København S

Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Peder

Dato : 18-07-02 12:35

On Thu, 18 Jul 2002 13:18:26 +0200, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

>Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
>ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

Jeg regner med at være der. Og du kan være sikker på Claus (Sports-MC)

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Steffler

Dato : 18-07-02 12:33

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> wrote in message

> Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
> ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

Jeg kommer..... Dog i en rød Saxo..

/S

Fra : Kenneth S

Dato : 18-07-02 14:50

> Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
> ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

> [...]

Jeg tror ikke du bliver alene..

Jeg møder også op, bliver lidt i baggrunden vil jeg tro, kendte ikke manden
særlig godt, men kendte ham dog.

Kenneth Sørensen
...i en Peugeot nok.

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 18-07-02 17:12

> Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
> ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

Jeg kommer, på min blå 9er
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : m.grewy

Dato : 18-07-02 21:57

> [...]

> Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
> ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

Jeg kan heller ikke, da jeg stadig mangler min mc.
Så jeg nøjes med at tænke på ham og hans familie her hjemmefra :(

Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-07-02 22:53

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
> ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

Netop hjemvendt fra Ferie, og så til denne meget sørglige meddelelse.

Jeg har kun en enkelt gang mødt Jørund, men han har hjulpet mig flere gange
og omvendt, sidst da han skulle have flere stafferinger til cyklen efter
sidste styrt.

Men mange mail´s er det da blevet til om ditten og dat. Og savnet vil han
bestem blive herfra.

Det er uretfærdigt, og det er kun en ringe tryst at det var mens han gjorde
det han elskede.

Jeg er fra MidtJylland (Vejle), og ville også gerne vise ham den sidste ære.

Jeg har 4 ekstra pladser i bilen. Så hvis nogen skulle være intresseret så
send mig en sms på 20995537 i aften, eller ring efter 8 imorgen.

En sidste løftet venstre Jørund.

Fra

Morten Dahl

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-02 23:18

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> wrote in message

> Er der nogen der har planer om at møde op? Personligt synes jeg det
> ville være en passende gestus, men jeg vil nødig stå alene derude.

Jeg kendte ikke Jørund andre steder fra end her i gruppen så om jeg ved ikke
hvor passende det ville være for mig at møde op i morgen. Jeg har istedet
doneret lidt penge til blomster for at vise ham den ære og respekt han og
hans familie fortjener.

Men i andre som møder op i morgen må vise hans familie og venner, hvor
elsket og savnet han vil være her i gruppen.

Hilsner,

Tony

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-07-02 23:25

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> [...]
>
> Men i andre som møder op i morgen må vise hans familie og venner, hvor
> elsket og savnet han vil være her i gruppen.

Lige mine ord!

--
Jørgen

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-07-02 00:16

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> doneret lidt penge til blomster for at vise ham den ære og respekt han og

Jeg har diskuteret det samme med min kæreste i aften. Jeg har kun mødt
Jørund en enkelt gang, men mailet en del med ham privat.

Og uanset, hvor,hvordan og hvor meget man har haft kontakt til Jørund.

Så må det hans enke/fammilie mest har brug for, være at vi tilkendegiver, at
han med sin eksistens, det så være sig på D.F.M. eller andetsteds har berørt
vores liv.

Uden at kende til Jørund´s økonomiske situation, ej heller at forklejne
initiativet til en indsamling til fordel for hans enke.Så er det hun
virkeligt har brug for, at blive støttet og trøstet af de venner/ den
omgangskreds der stod Jørund nærmest. Ikke at jeg tvivler på denne
omgangskreds.

Men har selv stået i en lignende situation, og den bedste måde "at betale
alle de gode timer i ofrets nærvær" tilbage på. Er at støtte den/de
efterladte i den svære tid, der kommer efter en sådan traumatisk og
pludselig bortgang.

Min/vores konklusion blev at har man mulighed for det, så duk op i kirken,
en begravelse er et af de få steder hvor der aldrig kan være for mange
mennesker. For dem der evt. vil være med til at køre derover sammen. Så se
venligst min anden post i denne tråd.

Jørund. Æret være dit minde. RIP.

--

Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 22-07-02 00:00

Morten Dahl <news@"fjern"mekasign.dk> skrev i en

> [...]
kirken,
> en begravelse er et af de få steder hvor der aldrig kan være for mange

I bakspejlet:

Jup!
Og lige netop omkring begravelser er der ingen fortrydelsesret, så
hellere en
gang for meget end for lidt :-|

--
Armand.
(der tænkte at ville medbringe blomster selv, og endda har arbejdet på

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 18-07-02 16:28

Kan ikke komme, men gi' ham lige et par vrid på rullen fra mig.

Anders