cbr954 double bubble
Fra : peterl

Dato : 17-07-02 12:01

Jeg har forøvrigt lige monteret en ZG Double Bubble vindskærm på min CBR954.
Kvaliteten virker rigtig god og det tog ca 15 minutter at sætte på.
Der er en verden til forskel fra originalen.
Vindpresset er reduceret markant på hjelm og overkrop, men af samme grund
bemærker man presset på skuldre og arme så meget mere, men det er
ubetydeligt. Man kan køre med visiret oppe med betydelig højere hastighed og
motorvejshastigheder klares meget mere afslappet.
Vindstøjen er blevet noget lavere og lyden er dybere. Den ligger dog i et
leje der gør at motorlyden er blevt en anelse sværere at høre.
Kontrollamperne i instrumentpanelet, der i mit synsfelt tidligere lige var
dækket af kanten på vindskærmen, er nu fuldt synlige og jeg kan snildt
montere gear-indikatoren ovenpå.

Om man kan lide udseendet er en smagssag (personligt er det mig hverken fra
eller til), men det har absolut været ventetiden og pengene værd...

-PeterL

Fra : Janner

Dato : 17-07-02 14:40

> Om man kan lide udseendet er en smagssag (personligt er det mig hverken
fra
> eller til), men det har absolut været ventetiden og pengene værd...
>
> -PeterL

Lad os se et billede på dk bin motor *S* , har selv valgt at sætte et
originalt Honda lidt højere glas på min 929'er en 01'er

Smider Fluks et billede op *S*

Hygge

Onkel Jan

Fra : peterl

Dato : 17-07-02 15:27

Jeg skal arbejde på sagen til i morgen...

-PeterL

Fra : peterl

Dato : 18-07-02 12:55

Så skulle den være tilgængelig på dk.binaer.motor

Jeg kunne ikke finde 929'eren???

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-07-02 13:13

Har selv et på min 2000 Blade. Virker perfekt. Smider lige et billede i
binaer sammen med dit.

Hilsen Brian

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 20-07-02 13:39

"peterl" <pvl@ioi.dk> skrev i en meddelelse

Det var dog en lidt for fræk nummerplade du har på dyret
....tiltrækker den ikke reklamefolk....bare en smule?

forresten hvad har du måtte give for kåbeglasset?

--
Jacob

Fra : peterl

Dato : 23-07-02 09:33

Nummerpladen er tilføjet i photoshop. Jeg tror hellere jeg ville bruge de
7000,- på noget mere fornuftigt, hvis jeg havde dem... Men hvis den var
gratis, så var det jo en anden historie! Desværre kan jeg ikke forestille
mig at der ikke allerede er nogen der har fået præcis samme idé, og betalt
for det!

Kåbeglasset fik jeg fra TTS-performance i England
(http://www.tts-performance.co.uk/), via min søster som bor derovre. Jeg gav
ca. 75 £ for det. Det havde kostet 105£, hvis jeg skulle have det sendt
direkte til Danmark.

-PeterL