Ducati 999
Fra : peterl

Dato : 17-07-02 11:43

Billederne er allerede allevegne, men hér er noget af det rigtig
interssante:
http://biz.yahoo.com/prnews/020716/lntu010_1.html

.... Hos forhandlerne i Europa fra slutningen af Juli 2002 og resten af
verden i September eller Oktober 2002!!!

Så mangler vi bare prisen?

-PeterL

Fra : John

Dato : 17-07-02 11:57

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message

> Så mangler vi bare prisen?
>
> -PeterL

Nå, ok ...jeg ville sige: Så mangler vi bare pengene

John

Fra : peterl

Dato : 17-07-02 12:02

Ja, forudsat det er sådan éen man vil have...

-PeterL

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-07-02 16:39

> Så mangler vi bare prisen?

Prisen..... den kan du få med samme.

På danske nr-plader og incl alle skatter og afgifter .....
Ca en million millard kr..

Thore

Fra : Gundersen

Dato : 17-07-02 21:35

Hejsa

> ... Hos forhandlerne i Europa fra slutningen af Juli 2002 og resten af
> verden i September eller Oktober 2002!!!

Og så er det vinter, og den står og taber værdi!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 21-07-02 10:21

peterl wrote:
> Billederne er allerede allevegne, men hér er noget af det rigtig

Hmm, den er da godt nok blevet grimmere end de gamle..
ihvertfald forfra .. hvis det er det endelige
forlygte-design det med de to lygter over hinanden ;)

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk