Tur til Sydnorge
Fra : Jonas Holt

Dato : 16-07-02 08:57

Jeg ved godt det her ikke er news:dk.fritid.motorcykel.personlige men jeg prøver alligevel indlægget
her med risiko for at blive svinet til

Jeg går og overvejer en tur til Sydnorge inden længe (afgang mellem 22/7 og cirka 1/8) og synes det
kunne være sjovt at have en anden på mc og køre sammen med.
Jeg vil gerne bruge 1-1½, måske 2 uger i hele Norge syd for Trondheim fordi jeg andre gange har
koncentreret mig om det nordligere Norge og fordi jeg synes Norge er et dejligt land med mange
sving, flot natur og nogle rare beboere.
Jeg er meget åben for dine/jeres turforslag, skriv bare...

Jeg er af hankøn, bor i Vadum (7 km nord for Nørresundby) og er 29 år

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : geir.magnussen.nospa~

Dato : 16-07-02 10:09

On Tue, 16 Jul 2002 09:56:35 +0200, "Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk>
wrote:

>Jeg ved godt det her ikke er news:dk.fritid.motorcykel.personlige men jeg prøver alligevel indlægget
>her med risiko for at blive svinet til
>Jeg er meget åben for dine/jeres turforslag, skriv bare...

For gode turforslag kan du jo prøve et innlegg på news:no.alt.motorsykler

Om du skulle være interessert i stikke innom et MC-treff, fins det en
oversikt her:
http://www.nmcu.org/treffkalender/index.html

Geir Magnussen
Nordmann som kjører til Danmark i morgen!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-07-02 11:58

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går og overvejer en tur til Sydnorge inden længe (afgang mellem 22/7
og cirka 1/8) og synes det
> kunne være sjovt at have en anden på mc og køre sammen med.

Øv !!, hvor er du heldig, bare det var mig , nårhh ! det skal nok blive
min tur ,når knægten ikke vil med de "gamle" på ferie mere

Har kun prøvet Norge i bil, det er altså også fedt, men alligevel, er jeg
lidt misundelig, god tur

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Rune (Bandit600)

Dato : 16-07-02 18:57

Jonas Holt wrote:

> [...]
> Jeg er meget åben for dine/jeres turforslag, skriv bare...
>
> Jeg er af hankøn, bor i Vadum (7 km nord for Nørresundby) og er 29 år

En tur forbi trolstigen ved Åndalsnes ad vej 13 som starter i Sandnes, kan varmt anbefales, kræesten og jeg kørte den i sidste uge!

V. H. Rune (Bandit600)
www.geocities.com/rromdal/index.html

Fra : Rune (Bandit600)

Dato : 16-07-02 19:14

Jonas Holt wrote:

> [...]
> Jeg er meget åben for dine/jeres turforslag, skriv bare...
>
> Jeg er af hankøn, bor i Vadum (7 km nord for Nørresundby) og er 29 år

Preikestolen vandrehjem er også godt, hvis man er i form til at gå op på
selve preikestolen (2 timers gang/klatring) til et frit fald på 604 meter, hvor "kanten" er så skarp at man kan sidde og digle med benene ud over, hvis man har de lyster! (jeg nøjedes med at ligge flat på maven og kigge ned)

Hvis man kører ad vej 13 fra Sandnes kommer man lige forbi, i nærheden ligger også Lysevegen med 27 hårnålesving, den nåede vi desværre ikke
Trolstigen har kun 11 hårnålesving... men er meget smal og jeg turde i hvert fald ikke give for meget gas, da der var langt ned!

Fra : Jonas Holt

Dato : 09-08-02 08:01

> [...]
det
> kunne være sjovt at have en anden på mc og køre sammen med.

Jeg er nu kommet hjem efter en uge i Norge og to dage (næsten:) på færger. Der var ingen der ville
med, så jeg tog turen alene.

Jeg går med overvejelser om at skifte min triptæller ud med en svingtæller for de har godt nok mange
sving deroppe!
Jeg nåede at køre 2800 km, oplevede 14-15 minutter med regn og tog langt over 1000 (hårnåle-)sving.

Efter sådan en tur er man simpelthen ladet op til at komme hjem og tage fat igen - det har været
SJOVT!

Jonas Holt & CBR600F2