NGK BUHW-2 tændrør
Fra : Mikael Block Christe~

Dato : 16-07-02 07:24

Hejsa
Jeg skal bruge nye tændrør til min Marina 75 hk fra 1984.
Manualen forskriver at de skal skiftes hver år.
Nu er det så bare at Danske bådforretninger kræver 150-200 kr per
stk gange 4 det bliver dkr. 600-800,00.
Jeg ved jeg kan købe dem til dkr. 60,00 i england pr postodre ( ingen
told )og til dkr. 30,00 pr postodre i USA ( evt. problemmer med Told )

Nu kommer spørgsmålet...er der nogle der kender steder i DK som sælger
BUHW-2 til en lavere pris end dkr. 150,00 pr stk ?.

Er der nogle der ved om det giver problemmer med tolden at købe direkte
i USA ( til en 1/5 af prisen ) ?.

Er der andre som evt. vil være med og købe 20-30 stk tilsammen.

Mikael

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-07-02 20:23

Hej

Først og fremmest et link med en konversation tabel af tændrør:
http://www.amesya.com/oda/temp/

Mange manualer foreskriver flere typer tændrør.

Har du forhørt dig om prisen hos motorcykelforhandleren, evt. automobil
forhandleren, bilistbutikken m.v.?