erfaringer med insize rygbeskytter
Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-07-02 21:23

hej ng

er der nogle af jer der har erfaringer med insize rygbeskyttere....jeg
overvejer at købe en, men ville lige forhøre mig herinde
først.....anyone????

mvmch
christian

Fra : Søren Møller

Dato : 15-07-02 22:05

Hej Christian

Køb en Dainese udvendig den sidder godt pga. seler, men er måske en smule
dyrre og det vil du ikke fortryde.

Mvh.
Søren

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-02 11:55

"Søren Møller" <ynos@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Christian
>
> Køb en Dainese udvendig den sidder godt pga. seler, men er måske en smule
> dyrre og det vil du ikke fortryde.

Man svarer under det man citerer!

Ja, køb en Dainese, og opdag så bagefter at den omtalte Insize også har
seler, den har indbygget nyrebælte (så den sidder altid hvor den skal) og
den har aftagelig ryg som kan vaskes efter en svedig tur - og så koster den
det halve af en Dainese.

Det er muligt det er noget vrøvl jeg har skrevet, men der er flere Insize
modeller, og en af dem (den jeg har set) er en kopi af den UFO som vi købte
herinde i dynger indtil sidste år. Jeg har selv Ufo'en (og det har mion
kone, min bror, 5 af mine kolleger og mange af mine venner også - selv min
murer har en), og den kan anbefales - pga. nyrebælte og skulder-seler sidder
den fint, i test har jeg set den kategoriseret som en af de sikreste og
finessen med at ryggen kan tages af og vaskes, er rart for os med sarte
næser.
Dainese har nogle ret smarte modeller med en noget fiksere design (syns
jeg), men de er også en del dyrere.

Jeg tror Søren Lindholt tog et lager hjem af Insize'n, kan det ikke passe?
Prisen var vistnok omkring 500,- men det må han vel selv kunne opklare når
han vågner op af sin ferie dvale.

Rittig

Fra : Christian Knudsen

Dato : 16-07-02 14:23

> Jeg tror Søren Lindholt tog et lager hjem af Insize'n, kan det ikke passe?
> Prisen var vistnok omkring 500,- men det må han vel selv kunne opklare når
> han vågner op af sin ferie dvale.

jo, jeg har kontaktet ham, og er lige ved at købe - jeg ville bare lige
forhøre mig herinde igen, for lige at være helt sikker på at det er det
rigtige valg.
Jeg har lige smidt et billede af den i dk.binear.motor - er det den du
tænker på, Claus, der ligner UFO'en??

mvmch
christian

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-02 17:21

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> jo, jeg har kontaktet ham, og er lige ved at købe - jeg ville bare lige
> forhøre mig herinde igen, for lige at være helt sikker på at det er det
> rigtige valg.

Der er nogle stykker herinde som har købt UFO'en, så der må da være nolge
som har en mening?

> Jeg har lige smidt et billede af den i dk.binear.motor - er det den du
> tænker på, Claus, der ligner UFO'en??

Jep, det er den.
Jeg er ret glad for min, men sidst jeg røg af i en rundkørsel, havde jeg den
selvfølgelig ikke på. Nå, den havde nok ikke hjulpet, for jeg slog kun røv
og ankel.

Rittig

Fra : Claus Rolsted

Dato : 17-07-02 15:00

"Claus Rittig" skrev

> "Christian Knudsen" skrev

> passe?
> når

Jep, jeg har købt Insize'n gennem Søren, og den er såmænd helt fin - og til
en rigtig fornuftig pris tilmed....

--
mvh. Claus Rolsted - med Insize rygbeskytter
Pt. Vespa ET2 - Skal til mc-teoriprøve på fredag d. 19. juli

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 18-07-02 22:02

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com>

> Der er nogle stykker herinde som har købt UFO'en, så der må da være nolge
> som har en mening?

Tjek. Jeg er meget glad for min selvom jeg (heldigvis) ikke har testet den endnu.
Eneste punkt hvor man skal være opmærksom, er at velcroen kan ødelægge sarte
tshirts osv. (Men det er ikke et decideret UFO-problem)

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 20-07-02 10:30

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> [...]
jeg den
> selvfølgelig ikke på. Nå, den havde nok ikke hjulpet, for jeg slog kun

Det kan være fordi at den har de seler på:
Foruden kunne den jo tænkes at være gledet ned og beskyttet din r**

--
Armand.